Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kadun tän keskustelun tekoa vielä mutta (liittyy abortteihin)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 107487" data-attributes="member: 34"><p>En jaksa enää välittää mistään. Kaikki on yhtä helvettiä ja mikään ei koskaan voi olla oikein, ei koskaan mut you know what. I'm done. Mä en välitä enää. Mä en välitä vaikka mitä tapahtuis. En jaksa enää. Mua ei kiinnosta enää.</p><p></p><p>Tää on minä: [MEDIA=youtube]2p7LSaLGojs[/MEDIA]</p><p></p><p>+ Toinen asia mikä auttaa: koska tää elämä ei oo mun syy vaan mun vanhempien, niin voin heittää kädet pystyyn vaan ja olla välittämättä. Nii, minähän joudun niiden päätöksen kanssa elämään ja ehkä se ei oo reilua, mut mä en voi sille mitään. Ainakaan tää ei oo mun syy. En mä tiedä helpottaako se mut ehkä se helpottaa silleen että ne on sit ite halunnut päättää sen ja ne on siitä vastuussa niin sit sen pitää mennä niin. Eipä mulla oo sananvaltaa siihen. Koen kyllä että mulle on tehty todella väärin ja oon aivan äärimmäisen vihainen siitä useimmiten mutta enpä mä sille mitään oo voinu.</p><p></p><p>Toisaalta ootan vielki et elämä on unta josta herään. On vaa sellane olo et kaikki on unta.</p><p></p><p>Mut honestly. En välitä.</p><p></p><p>Ja saanko ketään niistä koskaan joihin oon ollu ihastunu?</p><p></p><p>En IKINÄ. en IKINÄ saa. Ja honestly do i care? En vitussa välitä. En välitä enää koskaan. Ja siinä se.</p><p></p><p>Mikään ei vaan vittu enää liikuta.</p><p></p><p>Kuuntelen atm randomisti tõnun listaa mut haha en saa tõnuu koskaan, siitä huolimatta että oon ollu törkeen pahasti rakastunu siihen Ja ehkä oon vieläkin.</p><p></p><p>Mut mitä välii? Ei mitään väliä. Elämä vähän niinku pakottaa olemaan välittämättä mistään, koska jos sä yrität välittää niin sä et voi sit enää muuta kun itkeä . Ainoastaan jos lopetat kaikesta välittämisen niin voit ehkä olla itkemättä.</p><p></p><p>Paras vaihtoehto ois silti ollu joku ihan muu ku tää elämä, koska kaikki vaan surettaa. Se surettaa että oon menettänyt jo kaiken. Kaikki on niin paskaa kun ikinä voi olla eikä kukaan muu näytä sitä huomaavan mut en välitä.</p><p></p><p>En välitä enää mistään, en itestäni edes. En edes siitä mitä on tapahtunut tai tulee tapahtumaan. En vaa välitä enää. Nyt ku oon done sen välittämisen kaa ni nyt sit todellakin ollaa done. En mä näe muita vaihtoehtoja ku vaan olla silleen et mua ei vittuakaan kiinnosta. Ei täs voi muuta. Tuntuu et mulle on valehdeltu ja oon jotenkin luullu et elämäs jollain on merkitystä mut nyt oon havahtunut siihen et MILLÄÄN ei oo merkitystä. Joten :D ei tarvi välittää. Ei tarvi enkä jaksa välittää. </p><p>Sitä paitsi must edelleenkin tuntuu et elämä ei oo ees totta joten :D i don't fucking give a shit :)</p><p></p><p>Oon menettänyt kaiken ja itteni. Mitä väliä? Nyt voin vaa kuunnella musiikkia ja olla ikuisesti rikki ja sit vaa joku päivä kuolen eikä millään oo väliä. Näin. Koska niinhän se on</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 107487, member: 34"] En jaksa enää välittää mistään. Kaikki on yhtä helvettiä ja mikään ei koskaan voi olla oikein, ei koskaan mut you know what. I'm done. Mä en välitä enää. Mä en välitä vaikka mitä tapahtuis. En jaksa enää. Mua ei kiinnosta enää. Tää on minä: [MEDIA=youtube]2p7LSaLGojs[/MEDIA] + Toinen asia mikä auttaa: koska tää elämä ei oo mun syy vaan mun vanhempien, niin voin heittää kädet pystyyn vaan ja olla välittämättä. Nii, minähän joudun niiden päätöksen kanssa elämään ja ehkä se ei oo reilua, mut mä en voi sille mitään. Ainakaan tää ei oo mun syy. En mä tiedä helpottaako se mut ehkä se helpottaa silleen että ne on sit ite halunnut päättää sen ja ne on siitä vastuussa niin sit sen pitää mennä niin. Eipä mulla oo sananvaltaa siihen. Koen kyllä että mulle on tehty todella väärin ja oon aivan äärimmäisen vihainen siitä useimmiten mutta enpä mä sille mitään oo voinu. Toisaalta ootan vielki et elämä on unta josta herään. On vaa sellane olo et kaikki on unta. Mut honestly. En välitä. Ja saanko ketään niistä koskaan joihin oon ollu ihastunu? En IKINÄ. en IKINÄ saa. Ja honestly do i care? En vitussa välitä. En välitä enää koskaan. Ja siinä se. Mikään ei vaan vittu enää liikuta. Kuuntelen atm randomisti tõnun listaa mut haha en saa tõnuu koskaan, siitä huolimatta että oon ollu törkeen pahasti rakastunu siihen Ja ehkä oon vieläkin. Mut mitä välii? Ei mitään väliä. Elämä vähän niinku pakottaa olemaan välittämättä mistään, koska jos sä yrität välittää niin sä et voi sit enää muuta kun itkeä . Ainoastaan jos lopetat kaikesta välittämisen niin voit ehkä olla itkemättä. Paras vaihtoehto ois silti ollu joku ihan muu ku tää elämä, koska kaikki vaan surettaa. Se surettaa että oon menettänyt jo kaiken. Kaikki on niin paskaa kun ikinä voi olla eikä kukaan muu näytä sitä huomaavan mut en välitä. En välitä enää mistään, en itestäni edes. En edes siitä mitä on tapahtunut tai tulee tapahtumaan. En vaa välitä enää. Nyt ku oon done sen välittämisen kaa ni nyt sit todellakin ollaa done. En mä näe muita vaihtoehtoja ku vaan olla silleen et mua ei vittuakaan kiinnosta. Ei täs voi muuta. Tuntuu et mulle on valehdeltu ja oon jotenkin luullu et elämäs jollain on merkitystä mut nyt oon havahtunut siihen et MILLÄÄN ei oo merkitystä. Joten :D ei tarvi välittää. Ei tarvi enkä jaksa välittää. Sitä paitsi must edelleenkin tuntuu et elämä ei oo ees totta joten :D i don't fucking give a shit :) Oon menettänyt kaiken ja itteni. Mitä väliä? Nyt voin vaa kuunnella musiikkia ja olla ikuisesti rikki ja sit vaa joku päivä kuolen eikä millään oo väliä. Näin. Koska niinhän se on [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kadun tän keskustelun tekoa vielä mutta (liittyy abortteihin)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja