Keho Kävin hammaslääkärissä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Multa paikattiin yks reikä taas, se oli oikealla ylhäällä takimmainen hammas jossa oli aivan järkyttävän kokonen ja syvä reikä :))))

Sanomattakin selevää et oli kidutusta ja menin vähän paniikkiin siinä kun inhosin sitä tärisevää juttua jolla ne siisti sitä ku tuntu et aivot tärisee ja sit ku se myös sattu vähä enemmän ku edellinen paikkaus ku tosiaan reikä oli palijon isompi (en ottanu puudutusta ku ei ollu sillai kokoaikasta se kaikista pahin kipu et enemmä ns. kipupiikkejä että pystyin sietämään) mut niinku oli aivan kauhian kovaääninen ja inhottava ne laitteet (oon ääniyliherkkä ja panikoidun helposti kovien äänien takia)
Onneksi ne lääkärit siinä oli tosi kilttejä ja pidettiin pari taukoa välissä et pystyin rauhottuu ja hengittää kunnolla :') <3

Tosin mulla edelleen särkee mun koko suuta ihan kauhiana 😭
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Hui kamala D:

Mua pelottaa että tulis reikä hampaaseen ja joutuis paikkaamaan DD:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Hui kamala D:

Mua pelottaa että tulis reikä hampaaseen ja joutuis paikkaamaan DD:
Joo se on inhottavaa :')
Toki pienemmät reiät ei oo nii pahoja ja se kans riippuu ihimisestä (ja myös et mikä hammas paikataan ja missä kohin hammasta se reikä on) et sattuuko vai ei, mulla eka paikkaus ei sattunu oikiastaan ollenkaan ja siis se paikkaus käy aika nopiasti vaikka se tuntuuki siltä et kuluis hirveen pitkään
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ei tuu jos pitää hyvää huolta hampaista.
Pääasiassa joo mut ite kyllä oon pitäny huolta hampaista ihan normaalisti nii en tiiä miksi niitä reikiä on tullu et kai mun hampaat on vaa rakenteeltaan huonot :') Ja vissiin naisilla voi myös hormonit vaikuttaa ja raudan tai kalsiumin puute kans
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Oikiasti häiritsee ku tää hammas on oikeesti PUOLEKSI vaa sitä paikkaa... xD
 

Birdy

Uusi
Liittynyt
22.4.2022
Viestejä
72
Reaktioarvo
43
Itsellä niin monta reikää että joudun hammasleikkaukseen :)) Siitä saa mitä tilaa kun ei pidä huolta hampaistaan..
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Paikataan kaikki rikki menneet hampaat kerralla, koska ei ole kuulemma järkeä käydä niin montaa kertaa yksi tellen paikkaamassa hampaita, niin leikkauksella kaikki kerralla.
Oh shit D: Tsemppii siihen
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Hammaslääkäriin ei kyllä ikinä totu. Mulla 8 hammasta poistettu ja lähestulkoon loput jäljellä olevat on paikattu tai juurihoidettu. Ei se mukavaa ole D: ehkä ensi kerralla voit pyytää esilääkityksen
 
Ylös Pohja