Käyttäjäkokemuksen kehittäminen

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
359
Reaktioarvo
590
Sivustoon voidaan tehdä muutoksia keskellä päivää. Olen pahoillani mahdollisista häiriöistä.

Älkää epäröikö jättää palautetta tai antaa kehitysideoita:


Ajatuksenne eivät ole tyhmiä, vaan arvokkaita.
 
Viimeksi muokattu:

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Itse sanoisin et voisi vielä lisätä/kehittää (jos ei ole jo)
-aihealueita
-sen, ettei automaattisesti tulis emojeita : D
-ilmoituksia, jos en nyt ihan pihalla ole ollut, niin on tullu ilmotus jokasrsta kesusta jossa oon käyny ku ollaan kommentoitu, menis varmaan kivasti jos olis samal taval ku demissä ( seuraat keskustelua -> ilmoitus). Vai onko mulla menny jotai ohi : D?
 

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
359
Reaktioarvo
590
Itse sanoisin et voisi vielä lisätä/kehittää (jos ei ole jo)
-aihealueita
-sen, ettei automaattisesti tulis emojeita : D
-ilmoituksia, jos en nyt ihan pihalla ole ollut, niin on tullu ilmotus jokasrsta kesusta jossa oon käyny ku ollaan kommentoitu, menis varmaan kivasti jos olis samal taval ku demissä ( seuraat keskustelua -> ilmoitus). Vai onko mulla menny jotai ohi : D?
Kiitos. Mitä aihealueita toivotte lisättäväksi?
 

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
359
Reaktioarvo
590
-ilmoituksia, jos en nyt ihan pihalla ole ollut, niin on tullu ilmotus jokasrsta kesusta jossa oon käyny ku ollaan kommentoitu, menis varmaan kivasti jos olis samal taval ku demissä ( seuraat keskustelua -> ilmoitus). Vai onko mulla menny jotai ohi : D?
Saat ilmoitukset pois päältä painamalla "UNWATCH" langan oikeassa yläkulmassa. Toimii samoin tietokoneella ja puhelimella. Tämä on tilapäinen teippikorjaus. Yritän korjata asian oikeasti!
 

vastis

Harjoittelija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
9
Reaktioarvo
11
Kiinnostaa ihan uteliaisuuden vuoksi, että onko tätä mitenkään hakukoneoptimoitu (jos se on oikea sana) niin, että tänne löytäisi uutta porukkaa ja pysyisi aktiivisena sitä kautta, vai onko enemmän semmonen insidemeininki? Tää oli mun mielestä näistä demifoorumeista parhaan näköinen ulkoasultaan, selkein ja jotenkin näppärä tämmöselle keskittymishäiriöiselle, tykkään! Vaikka alan olemaan jo vähän vanha nuortenfoorumeille :'D
 

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
359
Reaktioarvo
590
Kiinnostaa ihan uteliaisuuden vuoksi, että onko tätä mitenkään hakukoneoptimoitu (jos se on oikea sana) niin, että tänne löytäisi uutta porukkaa ja pysyisi aktiivisena sitä kautta, vai onko enemmän semmonen insidemeininki? Tää oli mun mielestä näistä demifoorumeista parhaan näköinen ulkoasultaan, selkein ja jotenkin näppärä tämmöselle keskittymishäiriöiselle, tykkään! Vaikka alan olemaan jo vähän vanha nuortenfoorumeille :'D
Kiitos. Varasijan hakukoneoptimointi on aktiiviset ja sanaa levittävät käyttäjät :giggle:
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Komppaan edellistä. Ulkoasu ehdottomasti selkein! Nipotan pienestä, mutta olisi tosi kiva, jos keskustelussa näkyisi, monesko viesti se on, ja kuinka monesta, esim 46/92. Samoin, kuten demissä.
kyllähän tuossa näkyy että viestisi oli kahdeksas mutta mtn 8/55 ei taija olla
 

Hillopurkki

Hilloisaa!
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
5
Se olisi mukavaa jos voisi aloittaa keskustelun johon muut kuin aloittaja eivät voisi vastata. Tiedän keskustelupalstojen idean olevan keskusteleminen, mutta jos joku vaikkapa haluaisi vain jakaa hauskan videon muiden kanssa, eikä niinkään halua kuulla muiden palautetta (tai trollien huutelua).
Se voisi vaikka olla joku erillinen "ilmoitustaulu" johon käyttäjät voisivat otsikon kanssa liittää kuvan, linkin yms muiden käyttäjien nähtäväksi. :)
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
Se olisi mukavaa jos voisi aloittaa keskustelun johon muut kuin aloittaja eivät voisi vastata. Tiedän keskustelupalstojen idean olevan keskusteleminen, mutta jos joku vaikkapa haluaisi vain jakaa hauskan videon muiden kanssa, eikä niinkään halua kuulla muiden palautetta (tai trollien huutelua).
Se voisi vaikka olla joku erillinen "ilmoitustaulu" johon käyttäjät voisivat otsikon kanssa liittää kuvan, linkin yms muiden käyttäjien nähtäväksi. :)
semmoinen ominaisuus on joillain palstoilla että pystyy lukitsemaan keskustelun siis aloittaja pystyy tämä olis kyllä kätevä
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Ensivaikutelma ollu tosi hyvä :) ja ulkoasu on nätti ja miellyttävä. Onko siis niin että hyväksyt ite kaikki jotka rekisteröityy, eli ei pääse mukaan ilman että on tullu hyväksyntä? Ihan vaan siis uteliaisuuttani tämän kysyin
 

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
359
Reaktioarvo
590
Ensivaikutelma ollu tosi hyvä :) ja ulkoasu on nätti ja miellyttävä. Onko siis niin että hyväksyt ite kaikki jotka rekisteröityy, eli ei pääse mukaan ilman että on tullu hyväksyntä? Ihan vaan siis uteliaisuuttani tämän kysyin
Kyllä. Tämä vähentää spämmin määrää.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Laita defaultiksi se, ettei sähköpostiin tule viestejä viesteistä, tägeistä tai muista ilmoituksista. Oli suht karsea huomata, että sähköposti täynnä kaikkea, kun en tajunnut tukia asetuksia.
 

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
359
Reaktioarvo
590
Laita defaultiksi se, ettei sähköpostiin tule viestejä viesteistä, tägeistä tai muista ilmoituksista. Oli suht karsea huomata, että sähköposti täynnä kaikkea, kun en tajunnut tukia asetuksia.
Torstain päivitysten jälkeen rekisteröityneiden pitäis saada vähemmän ilmoituksia. Tätä ennen liittyneet joutuvat muokkaamaan ilmoitusasetuksiaan itse. Voit muuttaa ilmoitusasetuksia käyttäjätilisi sivustoasetuksista:

https://varasija.com/account/preferences

Olen pahoillani.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Torstain päivitysten jälkeen rekisteröityneiden pitäis saada vähemmän ilmoituksia. Tätä ennen liittyneet joutuvat muokkaamaan ilmoitusasetuksiaan itse. Voit muuttaa ilmoitusasetuksia käyttäjätilisi sivustoasetuksista:

https://varasija.com/account/preferences

Olen pahoillani.
No mitäpä tuosta, olisi itse pitänyt tajuta tarkistaa, mutta uudemmille käyttäjille, joille tälläinen foorumipohja ei ole tuttu niin sähköpostispämmi voi olla aika pelottava uutuus.
 
Ylös Pohja