Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kaikella on näköjään taas tarkoituksensa...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 100197" data-attributes="member: 34"><p>Eihhh.</p><p></p><p>Mun kaipuu tota ihmistä kohtaan on niin sietämätön.</p><p></p><p>Vähän samanlainen ku huita kohtaan oli ja on kai vieläkin.</p><p></p><p>Vähän samanlainen ku timppaa kohtaan oli ja on ehkä vieläkin.</p><p></p><p>Mut oikeasti tuntuu tismalleen siltä et näin oli tarkotus tapahtuu. En oo varmaan ikinä ennen tuntenu et mikään ois ollu näin ennalta suunniteltua. Tai en tiedä mutta täs on jotain ihan hemmetin outoa. Ja oikeastaan tuntuu niinku oisin ollu jo pitkään rakastunut tohon.</p><p></p><p>Ja yhtäkkiä tää yks biisi ja yks toinenkin biisi vaan kuvastaa tätä ja mun tunteita sitä kohtaan. En tajuu tämmösiä tunteita. Oon ihan ku joku lapsi joka kokee jotain turvattomuuden tunnetta ilman sitä ihmistä tai jotenki. Oon niin totaalisen sekasin.</p><p></p><p>Sit tää yks biisi muistuttaa myös lassesta mut silti niin paljon myös tosta. Ah miten tämmösiä asioita voi tapahtua. Miten.</p><p></p><p>En ymmärrä miten onnistun aina näkemään kaiken negatiivisesti mutta mä näen ja nyt oon niinku pudonnu johonkin kuiluun joka ei lopu koskaan..</p><p></p><p>En käsitä miten aiemmin oon selvinnyt edes jotenkuten mut nyt en selviä ja joka päivä on ihan yhtä tuskaa enkä tunne edes olevani elossa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 100197, member: 34"] Eihhh. Mun kaipuu tota ihmistä kohtaan on niin sietämätön. Vähän samanlainen ku huita kohtaan oli ja on kai vieläkin. Vähän samanlainen ku timppaa kohtaan oli ja on ehkä vieläkin. Mut oikeasti tuntuu tismalleen siltä et näin oli tarkotus tapahtuu. En oo varmaan ikinä ennen tuntenu et mikään ois ollu näin ennalta suunniteltua. Tai en tiedä mutta täs on jotain ihan hemmetin outoa. Ja oikeastaan tuntuu niinku oisin ollu jo pitkään rakastunut tohon. Ja yhtäkkiä tää yks biisi ja yks toinenkin biisi vaan kuvastaa tätä ja mun tunteita sitä kohtaan. En tajuu tämmösiä tunteita. Oon ihan ku joku lapsi joka kokee jotain turvattomuuden tunnetta ilman sitä ihmistä tai jotenki. Oon niin totaalisen sekasin. Sit tää yks biisi muistuttaa myös lassesta mut silti niin paljon myös tosta. Ah miten tämmösiä asioita voi tapahtua. Miten. En ymmärrä miten onnistun aina näkemään kaiken negatiivisesti mutta mä näen ja nyt oon niinku pudonnu johonkin kuiluun joka ei lopu koskaan.. En käsitä miten aiemmin oon selvinnyt edes jotenkuten mut nyt en selviä ja joka päivä on ihan yhtä tuskaa enkä tunne edes olevani elossa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kaikella on näköjään taas tarkoituksensa...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja