Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Demi
Kaipaan demiä kun elämä on tosi paskaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 151181" data-attributes="member: 167"><p>Joo siis mäkin oon monta kertaa halunnut avautua jostain asiasta täällä ku tää on kuitenkin mun luottofoorumi sitten demin, mutta sit oon miettinyt, että entä jos avaudun tästä myöhemmin vaikka jollekin kaverille, joka sitten päätyy lukemaan varasijaa ja törmää mun kesuun, tunnistaa mut ja sit löytää mun kaikki muutkin keskustelut, joihin oon kirjottanut ties mitä kaikkee, mitä en haluu tuttujen lukevan. Ja sit oon miettinyt just tota, että entä jos loiski jonkun toisen käyttäjän, mut sit siinäki on hirveesti vaivaa ja sit tosiaan voi tunnistaa tosta kirjotustyylistä niin ei uskalla. D:</p><p></p><p></p><p>Niin ja lisäyksenä tähän tunnettavuuteen vielä, että tuntuu niin oudolta ajatella, että oikeasti varmaan aika moni tunnistaa mut täällä, koska kun olin demissä niin musta tuntuu, että ihan muutava vaan tunnisti mut vaikka saatoin olla jopa aktiivisempi ja vaikka sinne demiin teinki paljon kesuja niin en oikeesti usko, että kovin monet muistaa, että just mä niitä kirjottelin. (Joka on tietyllä tapaa ihan hyvä, kun välillä vähän hävettää mun jotkut kesut ja muut viestit)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 151181, member: 167"] Joo siis mäkin oon monta kertaa halunnut avautua jostain asiasta täällä ku tää on kuitenkin mun luottofoorumi sitten demin, mutta sit oon miettinyt, että entä jos avaudun tästä myöhemmin vaikka jollekin kaverille, joka sitten päätyy lukemaan varasijaa ja törmää mun kesuun, tunnistaa mut ja sit löytää mun kaikki muutkin keskustelut, joihin oon kirjottanut ties mitä kaikkee, mitä en haluu tuttujen lukevan. Ja sit oon miettinyt just tota, että entä jos loiski jonkun toisen käyttäjän, mut sit siinäki on hirveesti vaivaa ja sit tosiaan voi tunnistaa tosta kirjotustyylistä niin ei uskalla. D: Niin ja lisäyksenä tähän tunnettavuuteen vielä, että tuntuu niin oudolta ajatella, että oikeasti varmaan aika moni tunnistaa mut täällä, koska kun olin demissä niin musta tuntuu, että ihan muutava vaan tunnisti mut vaikka saatoin olla jopa aktiivisempi ja vaikka sinne demiin teinki paljon kesuja niin en oikeesti usko, että kovin monet muistaa, että just mä niitä kirjottelin. (Joka on tietyllä tapaa ihan hyvä, kun välillä vähän hävettää mun jotkut kesut ja muut viestit) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Demi
Kaipaan demiä kun elämä on tosi paskaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja