Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kaksoistutkintolaiset
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Mursuilijaa" data-source="post: 76282" data-attributes="member: 213"><p>Ääh, voi eii. En selkeästi ollut paras ihminen tsemppaamaan. Voi kauhistus sentään! D:</p><p>Toivon silti todella, että kaikki menisi hyvin. Sekä uskon, että ei haittaisi, vaikka toiset tuntisivat hiljaisemman sinun ja toiset sosiaalisemman. Se voisi jopa avartaa heidän näkemystään sinusta lisää? </p><p>Tiedän myös mitä tarkoitat tuolla, ettei se puolituttuihin tutustuminen kovin helppoa ole. Itse olen myös omassa lähilukiossa, jossa kaikilla tietysti on jo valmis näkemys minusta, sekä ainoastaan yksi ystävä vanhakseltaan. Oon kuitenkin oppinut, että muiden käsitystä on mahdollista muuttaa (ainakin sellaisten kohdalla, jotka itse tulevat juttelemaan D:) :3 Tietysti kaikki riippuu täysin ihmisistä D:</p><p></p><p>Vinkkinä lukioon antaisin (ainakin tämän ensimmäisen periodini jälkeen :D), että opiskele asiat jo heti, kun ne tulevat. Silloin ennen koetta pääsee "helpommalla". Älä kuitenkaan käytä liikaa aikaa kouluun. Täytyy muistaa pitää yllä myös omaa elämää, ei ainoastaan käydä koulua! Pidä vaikka leffailta kerran viikossa tai käy lenkillä, mikä nyt itsestä tuntuu parhaalta! Eli jätä aina aikaa myös jollekin miellyttävälle tekemiselle :3 </p><p></p><p></p><p>Itse ajattelin kirjoittaa ainakin pitkän matematiikan, fysiikan, kemian, biologian, pitkän enkun, äikän ja ehkä myös ruotsin, historian ja/tai saksan. </p><p>Katson tästä vähän, että miten jaksan ja mikä tuntuu itselle sitten hyvältä. </p><p>Nuo joista olen varma kirjoitan, koska tähtään joko eläinlääkikseen tai lääkikseen. Saksasta ja ruotsista olisi myös tottakai hyötyä. </p><p>Historia itsellä luonnistuu hyvin ja on mielekäs aine, joten jos se jatkuu hyvänä, mahdollisesti voisin sen kirjoittaa. :3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mursuilijaa, post: 76282, member: 213"] Ääh, voi eii. En selkeästi ollut paras ihminen tsemppaamaan. Voi kauhistus sentään! D: Toivon silti todella, että kaikki menisi hyvin. Sekä uskon, että ei haittaisi, vaikka toiset tuntisivat hiljaisemman sinun ja toiset sosiaalisemman. Se voisi jopa avartaa heidän näkemystään sinusta lisää? Tiedän myös mitä tarkoitat tuolla, ettei se puolituttuihin tutustuminen kovin helppoa ole. Itse olen myös omassa lähilukiossa, jossa kaikilla tietysti on jo valmis näkemys minusta, sekä ainoastaan yksi ystävä vanhakseltaan. Oon kuitenkin oppinut, että muiden käsitystä on mahdollista muuttaa (ainakin sellaisten kohdalla, jotka itse tulevat juttelemaan D:) :3 Tietysti kaikki riippuu täysin ihmisistä D: Vinkkinä lukioon antaisin (ainakin tämän ensimmäisen periodini jälkeen :D), että opiskele asiat jo heti, kun ne tulevat. Silloin ennen koetta pääsee "helpommalla". Älä kuitenkaan käytä liikaa aikaa kouluun. Täytyy muistaa pitää yllä myös omaa elämää, ei ainoastaan käydä koulua! Pidä vaikka leffailta kerran viikossa tai käy lenkillä, mikä nyt itsestä tuntuu parhaalta! Eli jätä aina aikaa myös jollekin miellyttävälle tekemiselle :3 Itse ajattelin kirjoittaa ainakin pitkän matematiikan, fysiikan, kemian, biologian, pitkän enkun, äikän ja ehkä myös ruotsin, historian ja/tai saksan. Katson tästä vähän, että miten jaksan ja mikä tuntuu itselle sitten hyvältä. Nuo joista olen varma kirjoitan, koska tähtään joko eläinlääkikseen tai lääkikseen. Saksasta ja ruotsista olisi myös tottakai hyötyä. Historia itsellä luonnistuu hyvin ja on mielekäs aine, joten jos se jatkuu hyvänä, mahdollisesti voisin sen kirjoittaa. :3 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kaksoistutkintolaiset
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja