Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kauan toi vitun koronapassi on voimassa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 78443" data-attributes="member: 34"><p>Hah totta. Ja kelaa ku en saa edes hammaslääkäriaikaa itelleni varattua vieläkään enkä lääkäriaikaa muutenkaan, enkä muutenkaan ihan hirveästi pysty kotoa poistumaan, niin sitten kuvitellaa että voisin jonkun rokotteen käydä hakemassa ja jos en käy niin oon ihmishirviö. Niinkun että mulla olis tärkeämpiä terveysasioita hoidettavana kuin joku vitun rokote, mutta en pysty hoitaa kyllä niitäkään. Eikä mulla muutenkaan oikein oo motivaatioo ottaa sitä, varmaan siks et oon tähän mennessä pärjänny todella hyvin, itse asiassa en edes muista millon oon viimeks ollu kipeenä (pahassa flunssassa siis). Oon salee sairastanu sen jo emt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 78443, member: 34"] Hah totta. Ja kelaa ku en saa edes hammaslääkäriaikaa itelleni varattua vieläkään enkä lääkäriaikaa muutenkaan, enkä muutenkaan ihan hirveästi pysty kotoa poistumaan, niin sitten kuvitellaa että voisin jonkun rokotteen käydä hakemassa ja jos en käy niin oon ihmishirviö. Niinkun että mulla olis tärkeämpiä terveysasioita hoidettavana kuin joku vitun rokote, mutta en pysty hoitaa kyllä niitäkään. Eikä mulla muutenkaan oikein oo motivaatioo ottaa sitä, varmaan siks et oon tähän mennessä pärjänny todella hyvin, itse asiassa en edes muista millon oon viimeks ollu kipeenä (pahassa flunssassa siis). Oon salee sairastanu sen jo emt [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kauan toi vitun koronapassi on voimassa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja