Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kauan toi vitun koronapassi on voimassa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 78532" data-attributes="member: 34"><p>Itse asiassa luin jotain artikkelia ja nyt rupes hieman pelottaa että mitä jos joutuu sairaalaan (tosin aika helvetin pitkään tässä on jo pärjätty joutumatta sinne tai muutenkaan ilman juuri mitään flunssaa tai flunssan oireita) ja aloin jo miettimään että voisihan sen rokotteen ottaa mutta sitten tajusin että se ei siltikään poista niitä syitä taustalla mitkä kaikista eniten estää mun rokotteen ottamisen: nimittäin ocd yms. Enkä nyt tarkoita ocd:llä sitä että pelkäisin niin paljon sitä rokotetta että se on vaarallinen tms., Vaikka kai se vaarallinen voikin olla kun kerran ihmisiä siihen on kuollut mutta siis sanoisin että omalla kohdallani sitä suurempi syy rokottamattmuteen on edelleenkin se että en saa aikaiseksi muutenkaan mitään. Joten se siitä. Jos en pääse edes hammaslääkäriin en pääse varmaan yhtään minnekään muuallekaan. Oon tässä vaikka kuinka kauan ajatellut että joo-o, pitäs mennä ja pitäs mennä jne. Mulla on muutamakin syy minkä takia mun pitäs päästä lääkäriin mutta kun en pääse niin en pääse. Luulen että myös se vaikeus tulee siitä, että en oo ollu esim koulussa pitkään aikaan (vuoden 2018 jälkeen) niin en pysty menemään minnekään.</p><p></p><p>Mutta yks asia on varmaa: uutisia on turha alkaa lukemaan. Siit ei tuu muuta kun paniikki, koska nyt on ihan järkyttävän paha ahistus vaikka aikaisemmin tänään olin ihan ok. Nyt en ihmettelis vaikka tulis paniikkikohtaus pian. Oon ajatellut muutenkin että oon pärjännyt ilman rokotetta tähänkin saakka sitä paitsi hädin tuskin liikun missään niin mistäpä mä sen koronan saisin, ellei sitten tyyliin mutsin mukana töistä. Mutta kun silläkään ei oo vielä kertaakaan todettu koronaa ja se on käyny monta kertaa testissä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 78532, member: 34"] Itse asiassa luin jotain artikkelia ja nyt rupes hieman pelottaa että mitä jos joutuu sairaalaan (tosin aika helvetin pitkään tässä on jo pärjätty joutumatta sinne tai muutenkaan ilman juuri mitään flunssaa tai flunssan oireita) ja aloin jo miettimään että voisihan sen rokotteen ottaa mutta sitten tajusin että se ei siltikään poista niitä syitä taustalla mitkä kaikista eniten estää mun rokotteen ottamisen: nimittäin ocd yms. Enkä nyt tarkoita ocd:llä sitä että pelkäisin niin paljon sitä rokotetta että se on vaarallinen tms., Vaikka kai se vaarallinen voikin olla kun kerran ihmisiä siihen on kuollut mutta siis sanoisin että omalla kohdallani sitä suurempi syy rokottamattmuteen on edelleenkin se että en saa aikaiseksi muutenkaan mitään. Joten se siitä. Jos en pääse edes hammaslääkäriin en pääse varmaan yhtään minnekään muuallekaan. Oon tässä vaikka kuinka kauan ajatellut että joo-o, pitäs mennä ja pitäs mennä jne. Mulla on muutamakin syy minkä takia mun pitäs päästä lääkäriin mutta kun en pääse niin en pääse. Luulen että myös se vaikeus tulee siitä, että en oo ollu esim koulussa pitkään aikaan (vuoden 2018 jälkeen) niin en pysty menemään minnekään. Mutta yks asia on varmaa: uutisia on turha alkaa lukemaan. Siit ei tuu muuta kun paniikki, koska nyt on ihan järkyttävän paha ahistus vaikka aikaisemmin tänään olin ihan ok. Nyt en ihmettelis vaikka tulis paniikkikohtaus pian. Oon ajatellut muutenkin että oon pärjännyt ilman rokotetta tähänkin saakka sitä paitsi hädin tuskin liikun missään niin mistäpä mä sen koronan saisin, ellei sitten tyyliin mutsin mukana töistä. Mutta kun silläkään ei oo vielä kertaakaan todettu koronaa ja se on käyny monta kertaa testissä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kauan toi vitun koronapassi on voimassa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja