Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kauan toi vitun koronapassi on voimassa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="ted" data-source="post: 78604" data-attributes="member: 126"><p>Oho luulin kans että olisin ainoa täällä joka ei oo piikkipassin yms kannalla. Sellanen pikku ristiriita tossa passissa, kun tarvitaan joko piikki TAI negatiivinen testitulos. Siinähän ei oo mitään järkeä, koska rokotettu voi tartuttaa myös. Jos tauti on rokotetulle oireeton tai tosi lievä, ei välttämättä tiedä sairastavansa koronaa ja voi tartuttaa useampia ihmisiä. </p><p></p><p>Jotenki hassua että tällasella suoraan sanottuna kiristyksellä yritetään saada kaikki ottamaan rokote, josta paljastuu koko ajan lisää haittavaikutuksia (=testaus on vielä kesken), ja johon jopa kuolee ihmisiä. </p><p></p><p>No, ainahan pelottelemalla ja syyllistämällä on saatu kontrolloitua ihmisten valintoja. "Kuolet koronaan jos et ota rokotetta", "oot itsekäs murhaaja" jne. Ja nyt tää sama hysteria on alkamassa myös influenssarokotteesta. Mitä seuraavaksi?</p><p>Kun se on edelleen JOKAISEN OMA VALINTA, ottaako rokotteen vai ei. Jokainen tietää itse parhaiten, mikä on omalle keholle parasta. Annetaan please jokasen päättää itse</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ted, post: 78604, member: 126"] Oho luulin kans että olisin ainoa täällä joka ei oo piikkipassin yms kannalla. Sellanen pikku ristiriita tossa passissa, kun tarvitaan joko piikki TAI negatiivinen testitulos. Siinähän ei oo mitään järkeä, koska rokotettu voi tartuttaa myös. Jos tauti on rokotetulle oireeton tai tosi lievä, ei välttämättä tiedä sairastavansa koronaa ja voi tartuttaa useampia ihmisiä. Jotenki hassua että tällasella suoraan sanottuna kiristyksellä yritetään saada kaikki ottamaan rokote, josta paljastuu koko ajan lisää haittavaikutuksia (=testaus on vielä kesken), ja johon jopa kuolee ihmisiä. No, ainahan pelottelemalla ja syyllistämällä on saatu kontrolloitua ihmisten valintoja. "Kuolet koronaan jos et ota rokotetta", "oot itsekäs murhaaja" jne. Ja nyt tää sama hysteria on alkamassa myös influenssarokotteesta. Mitä seuraavaksi? Kun se on edelleen JOKAISEN OMA VALINTA, ottaako rokotteen vai ei. Jokainen tietää itse parhaiten, mikä on omalle keholle parasta. Annetaan please jokasen päättää itse [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kauan toi vitun koronapassi on voimassa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja