Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
kauhee kriisi mm. käsivarsien kanssa (tw? ehkä)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 75924" data-attributes="member: 289"><p>tärkein asia ensimmäiseksi: äidillesi sellasia terveisiä, että haista vittu ja TURPA KII. sun äidin ei kuulu sanoa sulle noin. voit sanoa iha vapaasti ens kerral et pitää päänsä kii, jos ei oo mitään hyvää sanottavaa. aivan kamalaa sanoa tollasia juttuja lapselleen. </p><p></p><p>mä ymmärrän, et toi herättää sus epävarmuutta D: mullaki on suht paksut käsivarret ja allit, enkä voi sanoa, ettei ne välil vaikuttais itsetuntoon. mä ymmärrän sen myös todella hyvin, et se ei ainakaa asiaa auta, ku vaatteet ei istu. mut se ei ole meidän tai meidän kroppien vika, vaatteiden kuuluu istua meille eikä meidän vaatteisiin. joskus tai no usein vaatteiden mitotus on sellanen, et ne ei sovi ku vaan yhden- tai ellei jopa kahdenlaiselle kropalle D: siitä sun ei ainakaan tarvitse potea huonoa omatuntoa. mulla on pari takkia, joissa mun käsivarret mahtuu olemaan, eli ei, et joudu elämään koko elämääsi huonosti istuvien takkien kanssa! D: niltä hyviä on vaa joskus vaikee löytää - kokemuksen syvä rintaääni. </p><p></p><p>sun ei tarvii myöskään potea huonoa omatuntoa siitä, että oot syöny huolettomammin viime aikoina. se ei haittaa yhtään vaan se on pääasia, että syöt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 75924, member: 289"] tärkein asia ensimmäiseksi: äidillesi sellasia terveisiä, että haista vittu ja TURPA KII. sun äidin ei kuulu sanoa sulle noin. voit sanoa iha vapaasti ens kerral et pitää päänsä kii, jos ei oo mitään hyvää sanottavaa. aivan kamalaa sanoa tollasia juttuja lapselleen. mä ymmärrän, et toi herättää sus epävarmuutta D: mullaki on suht paksut käsivarret ja allit, enkä voi sanoa, ettei ne välil vaikuttais itsetuntoon. mä ymmärrän sen myös todella hyvin, et se ei ainakaa asiaa auta, ku vaatteet ei istu. mut se ei ole meidän tai meidän kroppien vika, vaatteiden kuuluu istua meille eikä meidän vaatteisiin. joskus tai no usein vaatteiden mitotus on sellanen, et ne ei sovi ku vaan yhden- tai ellei jopa kahdenlaiselle kropalle D: siitä sun ei ainakaan tarvitse potea huonoa omatuntoa. mulla on pari takkia, joissa mun käsivarret mahtuu olemaan, eli ei, et joudu elämään koko elämääsi huonosti istuvien takkien kanssa! D: niltä hyviä on vaa joskus vaikee löytää - kokemuksen syvä rintaääni. sun ei tarvii myöskään potea huonoa omatuntoa siitä, että oot syöny huolettomammin viime aikoina. se ei haittaa yhtään vaan se on pääasia, että syöt. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
kauhee kriisi mm. käsivarsien kanssa (tw? ehkä)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja