Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
kauhee kriisi mm. käsivarsien kanssa (tw? ehkä)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 75980" data-attributes="member: 289"><p>ei tartte pyytää anteeksi, täällä saa purkaa vitutusta luvan kanssa D: varsinkin jos on kyse vituttavista vanhemmista, olen aina valmis todistamaan, että ne on väärässä. kuten nytkin! eli nope, älä usko mitään mitä äitisi sanoo. hänellä ei ole mitään pointtia, vaan hän on paskamainen. hän yrittää työntää sun kurkusta alas sitä, että naisen pitää aina pitää kiinni linjoistaan ja naisen pitää aina näyttää tältä ja naisen pitää aina olla tällainen ja nainen voi näyttää vain yhdeltä tietyltä. valheita kaikki. joo, toi oli ns. yksi lause, mutta nämä kaikki asiat löytyy siitä - ja varmasti myös hänen ajatuksistaan, jos me sinne katsottaisiin. kute sanoin: PIDÄPÄ ÄITI SE TURPASI KIINNI - vai tulenko minä teippaamaan sen? ihan oikeesti, menee niin vitusti hermot. mä vihaan tollasia vanhempia, jotka kommentoi tolleen ja sanoo tollasia asioita. voi vittusaatanperkele ku vituttttttttaaaaaaa</p><p></p><p>sinä saat ostaa uuden takin, jos sinä haluat. vaatteiden kuuluu olla mukavia päällä ja sitä saa vaatia vaatteelta. eli osta se uus takki! se 70€ on pieni hinta siitä, että sulla on mukava ja hyvä olla. puhumattakaan et se on muutenki hyvä olla olemassa, jos sun käsivarret suht helposti turpoaa, ni sit aina tietää et voi käyttää sitä. sun äiti on vaan kusipää, joka yrittää töniä sen omia epävarmuuksia sulle - älä kuuntele sitä. anteeks jos oon liian suora, mut mä vaan VIHAAN tollasta mitä sun äiti tekee</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 75980, member: 289"] ei tartte pyytää anteeksi, täällä saa purkaa vitutusta luvan kanssa D: varsinkin jos on kyse vituttavista vanhemmista, olen aina valmis todistamaan, että ne on väärässä. kuten nytkin! eli nope, älä usko mitään mitä äitisi sanoo. hänellä ei ole mitään pointtia, vaan hän on paskamainen. hän yrittää työntää sun kurkusta alas sitä, että naisen pitää aina pitää kiinni linjoistaan ja naisen pitää aina näyttää tältä ja naisen pitää aina olla tällainen ja nainen voi näyttää vain yhdeltä tietyltä. valheita kaikki. joo, toi oli ns. yksi lause, mutta nämä kaikki asiat löytyy siitä - ja varmasti myös hänen ajatuksistaan, jos me sinne katsottaisiin. kute sanoin: PIDÄPÄ ÄITI SE TURPASI KIINNI - vai tulenko minä teippaamaan sen? ihan oikeesti, menee niin vitusti hermot. mä vihaan tollasia vanhempia, jotka kommentoi tolleen ja sanoo tollasia asioita. voi vittusaatanperkele ku vituttttttttaaaaaaa sinä saat ostaa uuden takin, jos sinä haluat. vaatteiden kuuluu olla mukavia päällä ja sitä saa vaatia vaatteelta. eli osta se uus takki! se 70€ on pieni hinta siitä, että sulla on mukava ja hyvä olla. puhumattakaan et se on muutenki hyvä olla olemassa, jos sun käsivarret suht helposti turpoaa, ni sit aina tietää et voi käyttää sitä. sun äiti on vaan kusipää, joka yrittää töniä sen omia epävarmuuksia sulle - älä kuuntele sitä. anteeks jos oon liian suora, mut mä vaan VIHAAN tollasta mitä sun äiti tekee [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
kauhee kriisi mm. käsivarsien kanssa (tw? ehkä)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja