Mielenterveys Kaveri haluaa mut sen kanssa Helsinkiin.

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Oon melkein joka vuosi ollu mukana jollain sen perheen reissulla ja on ollu hauskaa.
Nyt kuvioissa onkin mielenterveysongelmat ja se että väsyn hetkessä. Pelkään etten jaksa kun tuskin mennään missään vaiheessa "rauhottumaan". Kun oltas muutenkin sen sukulaisilla. Tai vaihtoehtoisesti kävisin koko reissun ylikierroksilla ja ne purkautuisivat juuri ennen koulujen alkua (paluun ja koulujenalun välissä 1 päivä)

Olin joo aiemmin sanonut että ei, en jaksa lähteä valitettavasti. Se oli saanut toisen kaverin joka olikin sitten perunut yllättäen kai tänään tai eilen. Junaliput on kuulemma jo ehditty hankkia.
He tarjosi että mun ei tarvitse maksaa itse junalippuja tai lintsin rannekkeita.

Mä en vaan ehkä jaksa sitä reissua. Jotenkin ärsyttää että ne toi tän asian uudestaan mulle ku päätökset on vaikeita ja mulla menee niihin aina kauan ja se on tosi stressaava. Lisäksi koen vähän syylisyyttä että "mun takia" se ei pääse lähtemään. Vaikka ei se ole edes mun syy mähän olin vastannut jo että en pysty lähtemään.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
jos et jaksa, niin älä mene. oma jaksaminen on tärkein.
eikö se vois ketään muuta pyytää?
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,446
Reaktioarvo
2,338
Pitää muistaa olla itsekäs. Yksi elämähän tässä on, ja jos tuntuu sille, ettei jaksa, niin sitten ei jaksa.
 
Ylös Pohja