Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kaveri haluaa mut sen kanssa Helsinkiin.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 117491" data-attributes="member: 56"><p>Oon melkein joka vuosi ollu mukana jollain sen perheen reissulla ja on ollu hauskaa.</p><p>Nyt kuvioissa onkin mielenterveysongelmat ja se että väsyn hetkessä. Pelkään etten jaksa kun tuskin mennään missään vaiheessa "rauhottumaan". Kun oltas muutenkin sen sukulaisilla. Tai vaihtoehtoisesti kävisin koko reissun ylikierroksilla ja ne purkautuisivat juuri ennen koulujen alkua (paluun ja koulujenalun välissä 1 päivä)</p><p></p><p>Olin joo aiemmin sanonut että ei, en jaksa lähteä valitettavasti. Se oli saanut toisen kaverin joka olikin sitten perunut yllättäen kai tänään tai eilen. Junaliput on kuulemma jo ehditty hankkia.</p><p>He tarjosi että mun ei tarvitse maksaa itse junalippuja tai lintsin rannekkeita.</p><p></p><p>Mä en vaan ehkä jaksa sitä reissua. Jotenkin ärsyttää että ne toi tän asian uudestaan mulle ku päätökset on vaikeita ja mulla menee niihin aina kauan ja se on tosi stressaava. Lisäksi koen vähän syylisyyttä että "mun takia" se ei pääse lähtemään. Vaikka ei se ole edes mun syy mähän olin vastannut jo että en pysty lähtemään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 117491, member: 56"] Oon melkein joka vuosi ollu mukana jollain sen perheen reissulla ja on ollu hauskaa. Nyt kuvioissa onkin mielenterveysongelmat ja se että väsyn hetkessä. Pelkään etten jaksa kun tuskin mennään missään vaiheessa "rauhottumaan". Kun oltas muutenkin sen sukulaisilla. Tai vaihtoehtoisesti kävisin koko reissun ylikierroksilla ja ne purkautuisivat juuri ennen koulujen alkua (paluun ja koulujenalun välissä 1 päivä) Olin joo aiemmin sanonut että ei, en jaksa lähteä valitettavasti. Se oli saanut toisen kaverin joka olikin sitten perunut yllättäen kai tänään tai eilen. Junaliput on kuulemma jo ehditty hankkia. He tarjosi että mun ei tarvitse maksaa itse junalippuja tai lintsin rannekkeita. Mä en vaan ehkä jaksa sitä reissua. Jotenkin ärsyttää että ne toi tän asian uudestaan mulle ku päätökset on vaikeita ja mulla menee niihin aina kauan ja se on tosi stressaava. Lisäksi koen vähän syylisyyttä että "mun takia" se ei pääse lähtemään. Vaikka ei se ole edes mun syy mähän olin vastannut jo että en pysty lähtemään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kaveri haluaa mut sen kanssa Helsinkiin.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja