Suhteet Kaverin käytös ärsyttää (turhaan?)

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
D: ollaan oltu vuosi kavereita ja hänellä on ollut tänä aikana useita (10-20) säätöjö/jätkiä/ihastumisia/tms ja mä olen aina parhaani mukaan kuunnelut kun hän on kertonut niistä, yrittänyt autaa ja ollut innoissaan hänen kanssaan tai lohduttanut jos ei ookkaan kaikki mennyt niinkuin toivoi. Ja oon koko tän ajan ollut siis sinkkuna ilman minkäänlaista säpinää :D nyt hän on ollut jonkun aikaa sinkkuna mutts mä oon jollain ilveellä alkanut tapilemaan yhtä jätkää ja haluaisin keskustella kaverini kanssa hänestä niinkuin hänkin aina on tehnyt. MUTTA kun tuon keskusteluissa tän jätkän esiin niin hän vaihtaa puheenaihetta tai ignooraa. En oikein ymmärrä että mikä homma D: tuntuu vähän tyhmältä kun oon aina kuunnelut pienetkin yksityiskohdat hänen seurusteluistaan mutta nyt ei haluakaan kuunnella mun juttuja. Haluisin kuitenkin jonkun kanssa puhua näistä asioista ja kysellä neuvoja ääh
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Kysyisin joo suoraan asiasta ja muistuttaisin siitä, että olet itsekin usein toiminut kuuntelijana ja olkapäänä ja että tällaisen tulisi mielellään olla vastavuoroista. Voisiko olla, että kaverisikin on ollut joskus kiinnostunut tuosta tapailemastasi pojasta ja on siksi vähän vaikeana asiasta?
 
Ylös Pohja