Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Kaverin kumppanin erikoinen käytös
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 70137" data-attributes="member: 386"><p>Miulla on yks poikapuolinen kaveri / puoltuttu (tässä tekstissä Milo), jonka kans miulla on striikit ja seurataan toisiamme Ig:ssä, mutta ei kuitenkaan nähä koskaan. En viiti kertoa kovin tarkkaan mitä kautta tunnetaan bustausvaaran takia, mutta sairaalassa ollaan oltu tekemisissä. Milon tyttöystävä, joka on nyt vaikka Oona, tuntuu olevan hyvin mustasukkanen ja omistushalunen, liian takertuva. Mua ei sinänsä haittaa, koska en oo Milon kans tosiaan mitenkään kovin läheinen ja näin ollen tää ei kauheesti vaikuta meidän väleihin. Kuitenkin mua ihmetyttää kerta toisensa jälkeen, et mitä sen Oonan päässä liikkuu D: Näin siis joitakin päiviä sitten Oonan ja Milon ja menin laittamaan Milolle snäppiä, että hei, olitko Oonan kans paikassa x, taisin nähä teidät mutta ette huomannu mua. En saanu vastausta Milolta vaan Oonalta, joka käytti Milon snäppiä. Hän vastas neutraalisti ja ei siinä ollu mitään outoa, mutta seuraavaks Oona sano, että "Ei se Milo varmaan huomannu sua siks kun se ei kattele muita tyttöjä kun mua" :D En tiiä mut tuli vaan jotenki kauheen takertuva kuva siitä, tai sellanen et se luulee itestään liikoja ja aattelee että tää Milo ei koskaan ikinä millonkaan edes vilkase muita naispuolisia / naisoletettuja. Ja tuli just sellanen olo, että jos tää Milo jäis Oonalle ns. rysän päältä kiinni vaikka kattelemasta muita tyttöjä (enkä nyt meinaa mitään sellasta pervoa ilmettä vaan ihan asiallista), niin sais varmaan huudot niskaansa :D:: Häiritsee kans hieman kun aina jos laitan Milolle Snäppiä missä vaikka lukee joku teksti, niin Oona avaa sen ja laittaa miulle kuvasnäppiä yleensä omasta naamastaan. Enhän mie Milolle mitään syviä salaisuuksia kerro vaan ne miun tekstit on hyvin neutraaleja, eikä meidän välillä oo muutenkaan mitään sellasta jota pitäs jotenkin salata Oonalta, joten ei se siinä mielessä mua haittaa. Tulee kuitenkin hieman outo fiilis tuosta, kun jos miulla on asiaa Milolle niin oletan myös että nimenomaan hän lukee sen miun tekstin ja vastaa, ei hänen tyttöystävä jota en edes tunne ja joka ei liity koko aiheeseen mistä puhun Milolle. Ja käy kyllä sääliks vaikkapa Milon hyviä ystäviä, kun veikkaan että Oona lukee heidänkin laittamat Snäpit, joissa saattaa hyvinkin olla nimenomaan Milolle tarkotettua tekstiä ja arkaluontosiakin asioita. En ite ainakaan pystys seurustelemaan tämmösen henkilön kans kovin kauaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 70137, member: 386"] Miulla on yks poikapuolinen kaveri / puoltuttu (tässä tekstissä Milo), jonka kans miulla on striikit ja seurataan toisiamme Ig:ssä, mutta ei kuitenkaan nähä koskaan. En viiti kertoa kovin tarkkaan mitä kautta tunnetaan bustausvaaran takia, mutta sairaalassa ollaan oltu tekemisissä. Milon tyttöystävä, joka on nyt vaikka Oona, tuntuu olevan hyvin mustasukkanen ja omistushalunen, liian takertuva. Mua ei sinänsä haittaa, koska en oo Milon kans tosiaan mitenkään kovin läheinen ja näin ollen tää ei kauheesti vaikuta meidän väleihin. Kuitenkin mua ihmetyttää kerta toisensa jälkeen, et mitä sen Oonan päässä liikkuu D: Näin siis joitakin päiviä sitten Oonan ja Milon ja menin laittamaan Milolle snäppiä, että hei, olitko Oonan kans paikassa x, taisin nähä teidät mutta ette huomannu mua. En saanu vastausta Milolta vaan Oonalta, joka käytti Milon snäppiä. Hän vastas neutraalisti ja ei siinä ollu mitään outoa, mutta seuraavaks Oona sano, että "Ei se Milo varmaan huomannu sua siks kun se ei kattele muita tyttöjä kun mua" :D En tiiä mut tuli vaan jotenki kauheen takertuva kuva siitä, tai sellanen et se luulee itestään liikoja ja aattelee että tää Milo ei koskaan ikinä millonkaan edes vilkase muita naispuolisia / naisoletettuja. Ja tuli just sellanen olo, että jos tää Milo jäis Oonalle ns. rysän päältä kiinni vaikka kattelemasta muita tyttöjä (enkä nyt meinaa mitään sellasta pervoa ilmettä vaan ihan asiallista), niin sais varmaan huudot niskaansa :D:: Häiritsee kans hieman kun aina jos laitan Milolle Snäppiä missä vaikka lukee joku teksti, niin Oona avaa sen ja laittaa miulle kuvasnäppiä yleensä omasta naamastaan. Enhän mie Milolle mitään syviä salaisuuksia kerro vaan ne miun tekstit on hyvin neutraaleja, eikä meidän välillä oo muutenkaan mitään sellasta jota pitäs jotenkin salata Oonalta, joten ei se siinä mielessä mua haittaa. Tulee kuitenkin hieman outo fiilis tuosta, kun jos miulla on asiaa Milolle niin oletan myös että nimenomaan hän lukee sen miun tekstin ja vastaa, ei hänen tyttöystävä jota en edes tunne ja joka ei liity koko aiheeseen mistä puhun Milolle. Ja käy kyllä sääliks vaikkapa Milon hyviä ystäviä, kun veikkaan että Oona lukee heidänkin laittamat Snäpit, joissa saattaa hyvinkin olla nimenomaan Milolle tarkotettua tekstiä ja arkaluontosiakin asioita. En ite ainakaan pystys seurustelemaan tämmösen henkilön kans kovin kauaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Kaverin kumppanin erikoinen käytös
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja