Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Kaverin kumppanin erikoinen käytös
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tulisydän" data-source="post: 72632" data-attributes="member: 172"><p>Ääh D: </p><p></p><p>Yks kerta, monta vuotta sitten, olin muutaman kaverin kanssa. Jätin mun kännykän pöydälle ja menin käymään vessassa. Sillä aikaa nämä kaverit (tai joku niistä) - jotka siis tiesivät mun koodin - ottivat mun kännykän ja käyttivät sitä ilman lupaa. Tai siis, eihän mulla kunnollisia todisteita ole tästä - mutta ei kauan sen jälkeen sain (mm. mun parhaan koulukaverin kautta, joka oli mun luokalla) selville, että <em>joku</em> oli lähettänyt mun kännykällä yhdelle mun luokan pojalle melkoisen kyseenalaisia viestejä (siis tasoa "Haluun panna sua uh ah"). ._. </p><p>Vaikkeivat ne mainitsemani kaverit ikinä myöntäneetkään mulle, että olivat ne viestit lähettäneet, niin kaikki johtolangat kyllä puhuivat sen puolesta... Kuten sanottua, nehän ties mun koodin. (Vaihdoin mun koodin sitten hyvin pian tämän tapauksen jälkeen - enkä kertonut uutta koodia niille.) Ilmeisesti ne poistivat ne viestit heti lähettämisen jälkeen, jotta en epäilisi mitään. Ja kun sitten sain ihmettelevän vastausviestin siltä mun luokkalaiselta, kuvittelin <em>sen</em> olevan vaan joku random pelleilyviesti, enkä siksi tajunnut antaa mitään selitystä. </p><p>Kun sitten sain asian selville, lähetin niille mun kavereille vihaiset viestit, joissa kysyin, miksi ne niin olivat tehneet - mutta ne kaikki väittivät, etteivät olleet tehneet mitään. Vaikka ilmiselvästi olivat. ._. Kun eivät sitten suostuneet myöntämään, en viittinyt ruveta enempää väittämään vastaan. </p><p>Ei kyllä ollut kivasti tehty. Sain kyllä kuulla mun luokkalaisilta kuittailua asiasta muutaman seuraavan päivän... Ja en olis yhtään yllättynyt, jos toi olis vahvistanut niitten outoa mielikuvaa musta vielä vähän lisää. ',:I </p><p></p><p>Onneks mulla nykyään on parempia kavereita... enkä edes niille oo kertonut mun kännykän nykyistä koodia. :1</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tulisydän, post: 72632, member: 172"] Ääh D: Yks kerta, monta vuotta sitten, olin muutaman kaverin kanssa. Jätin mun kännykän pöydälle ja menin käymään vessassa. Sillä aikaa nämä kaverit (tai joku niistä) - jotka siis tiesivät mun koodin - ottivat mun kännykän ja käyttivät sitä ilman lupaa. Tai siis, eihän mulla kunnollisia todisteita ole tästä - mutta ei kauan sen jälkeen sain (mm. mun parhaan koulukaverin kautta, joka oli mun luokalla) selville, että [I]joku[/I] oli lähettänyt mun kännykällä yhdelle mun luokan pojalle melkoisen kyseenalaisia viestejä (siis tasoa "Haluun panna sua uh ah"). ._. Vaikkeivat ne mainitsemani kaverit ikinä myöntäneetkään mulle, että olivat ne viestit lähettäneet, niin kaikki johtolangat kyllä puhuivat sen puolesta... Kuten sanottua, nehän ties mun koodin. (Vaihdoin mun koodin sitten hyvin pian tämän tapauksen jälkeen - enkä kertonut uutta koodia niille.) Ilmeisesti ne poistivat ne viestit heti lähettämisen jälkeen, jotta en epäilisi mitään. Ja kun sitten sain ihmettelevän vastausviestin siltä mun luokkalaiselta, kuvittelin [I]sen[/I] olevan vaan joku random pelleilyviesti, enkä siksi tajunnut antaa mitään selitystä. Kun sitten sain asian selville, lähetin niille mun kavereille vihaiset viestit, joissa kysyin, miksi ne niin olivat tehneet - mutta ne kaikki väittivät, etteivät olleet tehneet mitään. Vaikka ilmiselvästi olivat. ._. Kun eivät sitten suostuneet myöntämään, en viittinyt ruveta enempää väittämään vastaan. Ei kyllä ollut kivasti tehty. Sain kyllä kuulla mun luokkalaisilta kuittailua asiasta muutaman seuraavan päivän... Ja en olis yhtään yllättynyt, jos toi olis vahvistanut niitten outoa mielikuvaa musta vielä vähän lisää. ',:I Onneks mulla nykyään on parempia kavereita... enkä edes niille oo kertonut mun kännykän nykyistä koodia. :1 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Kaverin kumppanin erikoinen käytös
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja