Suhteet Kaverit olis jees mutta...

Hessu

Oman elämänsä Buster Keaton
Liittynyt
22.9.2021
Viestejä
23
Reaktioarvo
29
Alan pikkuhiljaa olla taas semmosessa elämänvaiheessa, että pystyisin pitämään ihmissuhteita yllä. Mä oon siis aikasemmin katkassut lähes kaikki kaverisuhteet, koska mun henkinen jaksaminen on ollut niin huono. En oo tutustunut myöskään uusiin ihmisiin, koska jossain kohtaa tulee aina se hetki, jollon pitää olla rehellinen ja oon pelännyt avautumista omista mielenterveysongelmistani.
Nyt kuitenkin jo pikkuhiljaa voisin päästää taas ihmisiä lähelleni. On vaan yks iso ongelma. Mä en osaa alottaa keskusteluja ja yläpäätänsä en oo todellakaan hyvä sosiaalisissa tilanteissa. Onko kellään muulla ollut koskaan tällasta ongelmaa? Miten kannattais lähestyä uusia ihmisiä?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,052
Reaktioarvo
8,495
Aloitit tämän keskustelun, eli olet aika rohkea heebo!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,052
Reaktioarvo
8,495
Mutta minulta on vaikea saada parempaa vastausta, koska mä houkutan ihmisiä luokseni kuin hunaja karhuja (ei niitä homoja) ja he avautuvat minulle asioistaan.
Mutta voithan sinä aloittaa keskustelun vaikka Buster Keatonista, ihastuttavaa että et ole mr. Bean vaan se alkuperäinen. Vaikka ei mr. Beanissa ole mitään huonoa, sehän on nerokasta huumoria ja Atkinson on aikamme parhaita esiintyjiä.
 
Ylös Pohja