Keho Kellään muulla tämmöst hartia/olkapääkipuiluoiretta?

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Mul on nyt neljättä päivää putkeen oikee hartia/olkapää niin maan perkeleennn kipee et en pysty tekee käytännös mitään ilman pysäyttävää kipua (tarkotan siis semmost et se kipu muuttuu äkisti nii nopeeks et jos vaik yrittäs nostaa jotain lautasta astiakaappiin nii sit se käsi pettäis ja tiputtais sen lautasen). Mul on tänään akuuttiaika terveyskeskukseen mut pitää siihen asti kärsii näitten kipujen kaa eikä mitään takuita et ne vois auttaa mua muuten ku käskemäl ottaa buranaa...

Toi on nyt vähän helpottanu eilisestä mut alan myös olee nii uupunu ja turhautunu jo tohon kipuun et on semmonen olo et haluis satuttaa itteensä (mul on siis tosi raju viiltelytausta ja totesin eilen yksille tyypeille et viiltelisin mieluummin toisen käen täyteen yht syvii viiltoi ku normaalistiki viiletelen ja diilaisin niien haavojen kaa kui et kärsisin tost kivust enää yhtään pidempään)...

Toivon vaa syvästi et ne voi oikeesti tehä tolle jotain tai et siin ei oo mitään vakavaa koska ei tota pahimmas tapaukses vois ees amputoida (hyvä miettii tämmösii tääl :D) ku tosiaan et sä hartiaa voi leikata pois... En tiiä miks vingun täst tänne, varmaa vaa siks ku valittaminen auttaa aina ::)
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Mulla ja kavereille on usein. Pistävät päivystyksessä lihasrelaksantin piikkinä. Johtuu siitä että hermo on jäänyt puristuksiin lihaskudoksen tulehtuessa. Tulee mikäli viettää paljon aikaa samassa asennossa.
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Mulla ja kavereille on usein. Pistävät päivystyksessä lihasrelaksantin piikkinä. Johtuu siitä että hermo on jäänyt puristuksiin lihaskudoksen tulehtuessa. Tulee mikäli viettää paljon aikaa samassa asennossa.
Joo sillon ku toi alko nii heräsin yöllä siihen kipuun et en tie olinks nukahtanu johonki semmoseen asentoo mikä ton aiheutti ja sit ei ollu tietenkää taju kankaalla pystyny vaikuttaa siihen. Toisaalt tos on pari mustelmaaki mut onks ne tullu ennen vai jälkeen ja liittyyks ne tohon mitenkään.. Mitään semmost tiedos olevaa traumaa siin ei oo.. Tosiaan heräsin tohon vaan.
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Jep jep joku tulehus olkapäässä ja käski ottaa buranaa viikon kuurina. Että joo. Siivosin tääl äskön ihan tuskissani ku epävakaa persoonallisuushäiriö ja kaikki toi paska tuntu vyöryvän päälle ja alko tekee mieli hakata itteensä nii päätin vaa kaikest tost tuskast huolimat siivota tääl. Olkapää varmaa kiittää vitusti myöhemmin mut en mä voinu tääl elää tommoses paskassa ku en mahtunu ees kokkaa tms.
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Hyvä ku makasin äskön vaa lattial itkemäs ku oon nii uupunu tohon kipuun... Sellanen olo et satutan tänää viel jotakuta.. Todennäkösesti itteeni mut silti...
 
Ylös Pohja