Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
kerron nyt asioita itsestäni:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi174" data-source="post: 100716" data-attributes="member: 174"><p>Yhdyn tähän erikoiseen avoimuuteen</p><p>-Minulla on suomenruotsalaiset juuret ja olen neljänneksen verran suomenruotsalainen. Koen hyvin suurta mielenkiintoa suomenruotsalaista kulttuuria ja ruotsin kieltä kohtaan.</p><p>-Olen SM-tason kilpaurheilija.</p><p>-Olen myös se stereotyyppinen kympin tyttö joka päätyy aina lopulta uuvuttamaan itsensä.</p><p>-Olen perheeni ainoa lapsi.</p><p>-Olen ollut aina "helppo lapsi" eikä minulla ole koskaan ollut varsinaista teiniangstivaihetta.</p><p>-Minulla ei ole yhtäkään mielenterveyteen liittyvää diagnoosia, mutta olen oireillut kaikenlaista melkein koko ikäni.</p><p>-Rakastan tilastoita ja todennäköisyyslaskentaa.</p><p>-Olen kirjoittanut päiväkirjaa 6-vuotiaasta asti.</p><p>-Olen pääosin introvertti, mutta tarvitsen introvertiksi melko paljon sosiaalista kanssakäymistä, kunhan se on merkityksellistä ja nautin siitä.</p><p>-Minulla on usein hyvin paljon sanottavaa, mutten juurikaan osaa tuottaa sitä puheeksi asti.</p><p>-Minulla on kuitenkin hyvä itsetuntemus ja ilmaisen itseäni erittäin sujuvasti kirjoittamalla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi174, post: 100716, member: 174"] Yhdyn tähän erikoiseen avoimuuteen -Minulla on suomenruotsalaiset juuret ja olen neljänneksen verran suomenruotsalainen. Koen hyvin suurta mielenkiintoa suomenruotsalaista kulttuuria ja ruotsin kieltä kohtaan. -Olen SM-tason kilpaurheilija. -Olen myös se stereotyyppinen kympin tyttö joka päätyy aina lopulta uuvuttamaan itsensä. -Olen perheeni ainoa lapsi. -Olen ollut aina "helppo lapsi" eikä minulla ole koskaan ollut varsinaista teiniangstivaihetta. -Minulla ei ole yhtäkään mielenterveyteen liittyvää diagnoosia, mutta olen oireillut kaikenlaista melkein koko ikäni. -Rakastan tilastoita ja todennäköisyyslaskentaa. -Olen kirjoittanut päiväkirjaa 6-vuotiaasta asti. -Olen pääosin introvertti, mutta tarvitsen introvertiksi melko paljon sosiaalista kanssakäymistä, kunhan se on merkityksellistä ja nautin siitä. -Minulla on usein hyvin paljon sanottavaa, mutten juurikaan osaa tuottaa sitä puheeksi asti. -Minulla on kuitenkin hyvä itsetuntemus ja ilmaisen itseäni erittäin sujuvasti kirjoittamalla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
kerron nyt asioita itsestäni:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja