Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
kerron nyt asioita itsestäni:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="immortalem" data-source="post: 98845" data-attributes="member: 367"><p>- olen hyvin looginen, hahmotan esim. koneiden toiminnan ja matemaattiset ongelmat todella nopeasti</p><p>- minua pidetään hikkenä ja oletetaan, että pänttään tentteihin ihan hulluna; todellisuudessa en edes kauheasti lue, mutta olen silti ollut aina luokkieni kärkikastia</p><p>- en usko olevani neurotyypillinen, mutta mitään varsinaista diagnoosia minulla ei ole</p><p>- ihmiset pitävät minua luovana ja taiteellisena, vaikka itse koen todella paljon vaikeuksia luovien ideoiden keksimisessä; koen "taiteellisuuteni" perustuvan lähinnä usean eri taidetyypin teknisen toteutuksen hallitsemiseen </p><p>- olin ennen todella stressaantunut kaikesta, mutta nykyään en jaksa pahemmin välittää oikein mistään; elämä on helpompaa näin!</p><p>- olen aina ollut sosiaalisesti kömpelö, mutta nykyään osaan hurmata ihmisiä paskoilla vitseilläni, kjeh räh!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="immortalem, post: 98845, member: 367"] - olen hyvin looginen, hahmotan esim. koneiden toiminnan ja matemaattiset ongelmat todella nopeasti - minua pidetään hikkenä ja oletetaan, että pänttään tentteihin ihan hulluna; todellisuudessa en edes kauheasti lue, mutta olen silti ollut aina luokkieni kärkikastia - en usko olevani neurotyypillinen, mutta mitään varsinaista diagnoosia minulla ei ole - ihmiset pitävät minua luovana ja taiteellisena, vaikka itse koen todella paljon vaikeuksia luovien ideoiden keksimisessä; koen "taiteellisuuteni" perustuvan lähinnä usean eri taidetyypin teknisen toteutuksen hallitsemiseen - olin ennen todella stressaantunut kaikesta, mutta nykyään en jaksa pahemmin välittää oikein mistään; elämä on helpompaa näin! - olen aina ollut sosiaalisesti kömpelö, mutta nykyään osaan hurmata ihmisiä paskoilla vitseilläni, kjeh räh! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
kerron nyt asioita itsestäni:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja