Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Kertokaa miksi! | Mun ihastus ei alkanu seurata mua takaisin ig:ssä!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="gooodtimes" data-source="post: 98814" data-attributes="member: 300"><p>Siis!! Mun sisko sai kuningasidean ja päätti alkaa seurata mun pitkäaikaista ihastusta instagramissa tai tosiaan siis laittoi seuraamispyynnön sille :D Olin vaan lainannu mun puhelinta ä hetkeks, mutta en siis ajatellu et mun sisko nyt tätä kyseistä henkilöä menis kyselemään. Melkeen heti, kun sain mun puhelimen takas siltä niin mun lukitusnäytölle tuli ilmotus "******* hyväksyi seuraamispyyntösi ". Menin ihan sanattomaks, koska en ite koskaan uskaltanu sitä pyytää. Hetki mua itketti ja nauratti samaan aikaan, kun mietin et mitä se nyt mun nimissä menee tommosta tekemään. Toisaalta en ollu edes kovin vihainen, koska en ees tienny mitä tohon ois menny sanomaan :D Nyt kun tätä kirjoitan, niin meinaa itku tulla silmään, kun mietin et miksi mun ihastus ei kysyny mua takaisin. En ymmärrä, koska oon luullu että se ihan oikeesti tykkää musta, mutta näköjään ei.... tai jos tykkää, niin mitä tämmönen meinaa? Olisin niin kiitollinen, jos joku kertois. Voin kertoo tästä enemmänkin, mutta oon ihan varma et tää poika on ainaki tykänny musta aikasemmin tosi paljon. ♡</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gooodtimes, post: 98814, member: 300"] Siis!! Mun sisko sai kuningasidean ja päätti alkaa seurata mun pitkäaikaista ihastusta instagramissa tai tosiaan siis laittoi seuraamispyynnön sille :D Olin vaan lainannu mun puhelinta ä hetkeks, mutta en siis ajatellu et mun sisko nyt tätä kyseistä henkilöä menis kyselemään. Melkeen heti, kun sain mun puhelimen takas siltä niin mun lukitusnäytölle tuli ilmotus "******* hyväksyi seuraamispyyntösi ". Menin ihan sanattomaks, koska en ite koskaan uskaltanu sitä pyytää. Hetki mua itketti ja nauratti samaan aikaan, kun mietin et mitä se nyt mun nimissä menee tommosta tekemään. Toisaalta en ollu edes kovin vihainen, koska en ees tienny mitä tohon ois menny sanomaan :D Nyt kun tätä kirjoitan, niin meinaa itku tulla silmään, kun mietin et miksi mun ihastus ei kysyny mua takaisin. En ymmärrä, koska oon luullu että se ihan oikeesti tykkää musta, mutta näköjään ei.... tai jos tykkää, niin mitä tämmönen meinaa? Olisin niin kiitollinen, jos joku kertois. Voin kertoo tästä enemmänkin, mutta oon ihan varma et tää poika on ainaki tykänny musta aikasemmin tosi paljon. ♡ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Kertokaa miksi! | Mun ihastus ei alkanu seurata mua takaisin ig:ssä!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja