Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Kertokaa miksi! | Mun ihastus ei alkanu seurata mua takaisin ig:ssä!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="gooodtimes" data-source="post: 99753" data-attributes="member: 300"><p>Joo toi " kaikki " oli vähän huono ilmaisu, mutta siis joskus aikasemmin kun tällä pojalla oli julkinen profiili, niin kattelen keitä hän seuraa ja siellä oli just semmosia meiän koulussa olevia tyyppejä ja joitain lähimmistä kouluista. Oon vaan saanu semmosen käsityksen, et tää poika yleensä seuraa takas jos sitä alkaa seurata, mut niinkun oon joihinkin viesteihin jo kirjottanutki nii se on nyt viime aikoina lopettanu monien seuraamisen. Siis mahdollisesti myös joidenkin meiän ikäisten, jotka ei esim. seuraa sitä takaisin. Ehkä oon väärässä, mut mulla on ainakin seuraajissa suurin osa sellasia joiden kanssa en oo tekemisissä ( ei jutella, yhdistää vaan se et ollaan samassa koulussa/oltu aikaisemmin ), niin jotenkin vaikeeta, jos joku valikoi et " alanko nyt tätä seuraamaan takas ", jos ei sen paremmin tunne, niin siks varmasti aina melkein kaikki alkaa nimenomaan seuraamaan takas. Sekin, et missä menee raja sille seuraamiselle sitten. Tätä oli nyt vaikeaa selittää, mutta ehkä joku ymmärsi jotain :D Tää poika on kyllä ennenki "tehny " mulle vastaavalla tavalla, että ei aina oo huomaavinaankaan, ja sitten toisinaan on, ja nimenomaan silloin on ollut musta kiinnostunut. Ainiin sekin, että yleensä tälle pojalle tapahtuu sitä, että se enemmänkin ite kyselee instassa kaikkia ja ne harvemmin seuraa takas, joten siks olisin olettanu et se ilahtuis, jos sille tulis seuraaja :) Haha oli niin vaikea avata tätä juttua :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gooodtimes, post: 99753, member: 300"] Joo toi " kaikki " oli vähän huono ilmaisu, mutta siis joskus aikasemmin kun tällä pojalla oli julkinen profiili, niin kattelen keitä hän seuraa ja siellä oli just semmosia meiän koulussa olevia tyyppejä ja joitain lähimmistä kouluista. Oon vaan saanu semmosen käsityksen, et tää poika yleensä seuraa takas jos sitä alkaa seurata, mut niinkun oon joihinkin viesteihin jo kirjottanutki nii se on nyt viime aikoina lopettanu monien seuraamisen. Siis mahdollisesti myös joidenkin meiän ikäisten, jotka ei esim. seuraa sitä takaisin. Ehkä oon väärässä, mut mulla on ainakin seuraajissa suurin osa sellasia joiden kanssa en oo tekemisissä ( ei jutella, yhdistää vaan se et ollaan samassa koulussa/oltu aikaisemmin ), niin jotenkin vaikeeta, jos joku valikoi et " alanko nyt tätä seuraamaan takas ", jos ei sen paremmin tunne, niin siks varmasti aina melkein kaikki alkaa nimenomaan seuraamaan takas. Sekin, et missä menee raja sille seuraamiselle sitten. Tätä oli nyt vaikeaa selittää, mutta ehkä joku ymmärsi jotain :D Tää poika on kyllä ennenki "tehny " mulle vastaavalla tavalla, että ei aina oo huomaavinaankaan, ja sitten toisinaan on, ja nimenomaan silloin on ollut musta kiinnostunut. Ainiin sekin, että yleensä tälle pojalle tapahtuu sitä, että se enemmänkin ite kyselee instassa kaikkia ja ne harvemmin seuraa takas, joten siks olisin olettanu et se ilahtuis, jos sille tulis seuraaja :) Haha oli niin vaikea avata tätä juttua :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Kertokaa miksi! | Mun ihastus ei alkanu seurata mua takaisin ig:ssä!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja