Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kertokaa millasta teidän kotikaupungissa on asua?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="immortalem" data-source="post: 75412" data-attributes="member: 367"><p>Synnyin Hangossa, sellaisessa pikkukaupungissa oli mukava kasvaa koska oli rento meininki. Lämminhenkinen paikka. Palvelut tosin olivat kaukana, mutta se nyt ei lapsena häirinnyt. Luonnonläheisyys oli parasta. Jos eläisin oloneuvoksena tai olisin eläkkeellä, voisin muuttaa takaisin sinne. Lapselle tai eläkeläiselle 5/5 paikka, työikäiselle ehkä 3/5.</p><p></p><p>Nykyään asun Turussa ja tämä on Hankoon verrattuna aika paljon isompi paikka, mutta ei kuitenkaan liian "betonihelvetti". Löytyy tekemistä ja palvelut ovat lähellä, arvostan sitä suuresti. Pakko kuitenkin sanoa, että turkulaiset ovat jotenkin erilaisia hankolaisiin verrattuna, porukka on aika sisäänpäinkääntynyttä. Se ei minua kuitenkaan haittaa, koska olen itsekin yhtä "outo". Pidän tästä paikasta kovin ja toivon, ettei minun tarvitsisi muuttaa täältä pois pitkään aikaan. Sanoisin, että 5/5.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="immortalem, post: 75412, member: 367"] Synnyin Hangossa, sellaisessa pikkukaupungissa oli mukava kasvaa koska oli rento meininki. Lämminhenkinen paikka. Palvelut tosin olivat kaukana, mutta se nyt ei lapsena häirinnyt. Luonnonläheisyys oli parasta. Jos eläisin oloneuvoksena tai olisin eläkkeellä, voisin muuttaa takaisin sinne. Lapselle tai eläkeläiselle 5/5 paikka, työikäiselle ehkä 3/5. Nykyään asun Turussa ja tämä on Hankoon verrattuna aika paljon isompi paikka, mutta ei kuitenkaan liian "betonihelvetti". Löytyy tekemistä ja palvelut ovat lähellä, arvostan sitä suuresti. Pakko kuitenkin sanoa, että turkulaiset ovat jotenkin erilaisia hankolaisiin verrattuna, porukka on aika sisäänpäinkääntynyttä. Se ei minua kuitenkaan haittaa, koska olen itsekin yhtä "outo". Pidän tästä paikasta kovin ja toivon, ettei minun tarvitsisi muuttaa täältä pois pitkään aikaan. Sanoisin, että 5/5. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kertokaa millasta teidän kotikaupungissa on asua?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja