Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kertokaa millasta teidän kotikaupungissa on asua?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 75825" data-attributes="member: 154"><p>Synnyin ja kasvoin helsingissä. Lapsuus ennen kouluikää oli aika onnellista vaikka asuttiinkin huonolla, köyhällä alueella jossa paljon rikoksia ja huumeita ja mm. Jammu oli naapurimme.... Mutta äiti oli työtön ja vietti ajan meidän kanssa ja siksi olo oli turvallinen. Äiti vei meitä kaikille Helsingin uimarannoille, ilmaistapahtumiin ja vaikka minne. Helsingissä oli kivan paljon tarjontaa myös rahattomille. Kouluikäisenä mua kiusattiin aika rankasti ja silloin aloin toivoa että pääsisin helsingistä tai koko Suomesta pois. Ihan sama minne menin niin ihmiset tiesi mut mun kiusaajien kautta enkä voinut aloittaa puhtaalta pöydältä. </p><p>Nuorena aikuisena Helsinki oli taas kiva tapahtuma ja harrastus toiminnan takia. Aina olen pitänyt siitä että luonto on tosi lähellä kaupungissakin. Nyt Suomesta pois muutettua kaipaan Helsingin sujuvaa joukkoliikennettä, uimarantoja ja saunoja. </p><p></p><p>Nyt asun Bristolissa mikä on ihan kiva. Tää tulee esim tanssissa jäljessä ja ei niin paljon tarjontaa ainakaan lajeista jotka on mun juttu. Muuten täällä on kyllä tarjontaa vaikka mistä luovasta alasta ja aina tapahtuu jotain. Katubileitä, festivaaleja yms. Tää on drum'n'basen kotikaupunki ja niitä eventtejä on joka ilta. Paljon pubeja, yhteisöpaikkoja yms. Katutaide on täällä ihan next level, mut onhan tää Banksyn kotikaupunki ja täällä myös pidetään Euroopan isoimmat katutaide festarit joka vuosi. Toki täällä on kaksi isoa yliopistoa ja usein kaikkialla on lauma juuri kotoota poismuuttaneita opiskelijoita jotka ei oikein hallitse vielä aikuiselämää ja pilaa aika monen tapahtuman. Varsinkin kun bristol myös on euroopan huume pääkaupunki uusimpien tutkimusten mukana, niin käytännössä _kaikki_ , jopa sun lääkäri käyttää, niin monesti menee nuorilla överiksi kun kynnys on niin matala ja sitä pidetään normaalina. </p><p>Mielenterveys duuni Bristolissa on helsinkiä edellä mikä on hyvä mulle sekä oman terveyden että duunin takia. Joukkoliikenne on niin surkea että itku tulee lähes aina kun pitäisi julkisia käyttää. Bristolin talot on myös ihan liian vanhoja ja hajoo käsiin. Mutta luonto on lähellä myös täällä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 75825, member: 154"] Synnyin ja kasvoin helsingissä. Lapsuus ennen kouluikää oli aika onnellista vaikka asuttiinkin huonolla, köyhällä alueella jossa paljon rikoksia ja huumeita ja mm. Jammu oli naapurimme.... Mutta äiti oli työtön ja vietti ajan meidän kanssa ja siksi olo oli turvallinen. Äiti vei meitä kaikille Helsingin uimarannoille, ilmaistapahtumiin ja vaikka minne. Helsingissä oli kivan paljon tarjontaa myös rahattomille. Kouluikäisenä mua kiusattiin aika rankasti ja silloin aloin toivoa että pääsisin helsingistä tai koko Suomesta pois. Ihan sama minne menin niin ihmiset tiesi mut mun kiusaajien kautta enkä voinut aloittaa puhtaalta pöydältä. Nuorena aikuisena Helsinki oli taas kiva tapahtuma ja harrastus toiminnan takia. Aina olen pitänyt siitä että luonto on tosi lähellä kaupungissakin. Nyt Suomesta pois muutettua kaipaan Helsingin sujuvaa joukkoliikennettä, uimarantoja ja saunoja. Nyt asun Bristolissa mikä on ihan kiva. Tää tulee esim tanssissa jäljessä ja ei niin paljon tarjontaa ainakaan lajeista jotka on mun juttu. Muuten täällä on kyllä tarjontaa vaikka mistä luovasta alasta ja aina tapahtuu jotain. Katubileitä, festivaaleja yms. Tää on drum'n'basen kotikaupunki ja niitä eventtejä on joka ilta. Paljon pubeja, yhteisöpaikkoja yms. Katutaide on täällä ihan next level, mut onhan tää Banksyn kotikaupunki ja täällä myös pidetään Euroopan isoimmat katutaide festarit joka vuosi. Toki täällä on kaksi isoa yliopistoa ja usein kaikkialla on lauma juuri kotoota poismuuttaneita opiskelijoita jotka ei oikein hallitse vielä aikuiselämää ja pilaa aika monen tapahtuman. Varsinkin kun bristol myös on euroopan huume pääkaupunki uusimpien tutkimusten mukana, niin käytännössä _kaikki_ , jopa sun lääkäri käyttää, niin monesti menee nuorilla överiksi kun kynnys on niin matala ja sitä pidetään normaalina. Mielenterveys duuni Bristolissa on helsinkiä edellä mikä on hyvä mulle sekä oman terveyden että duunin takia. Joukkoliikenne on niin surkea että itku tulee lähes aina kun pitäisi julkisia käyttää. Bristolin talot on myös ihan liian vanhoja ja hajoo käsiin. Mutta luonto on lähellä myös täällä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kertokaa millasta teidän kotikaupungissa on asua?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja