Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kertokaa millasta teidän kotikaupungissa on asua?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mamiya" data-source="post: 75849" data-attributes="member: 176"><p>synnyin vantaalla, mikä on ihan jees paikka. on lähiöitä, omakotitaloalueita ja kaikkea siltä väliltä. olen asunut molemmissa ja viihtynyt myös, en ole kokenut oloani juurikaan turvattomaksi vaikka en ehkä naisena liikkuisi yksin yöllä korson tai myyrmäen asemilla. kulkuyhteydet pelas ja ei ole juurikaan pahaa sanottavaa. asun nyt Helsingissä, aika lailla keskustassa, ja tääkin on ihan jees. olen myös asunut malmilla, tapanilassa sekä ihan idässä ja tiedän että helsigissä on paljon asuinalueita omakotitaloalueista lähiöihin ja keskustan kämppiin. kulkuyhteydet pelaa, meri on lähellä ja helsinki on monipuolinen paikka missä ite oon viihtynyt. tietyissä paikoissa koen oloni yksin myöhään illalla turvattomaksi, mutta sama taitaa vaivata missä tahansa vähänkään isommassa kaupungissa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mamiya, post: 75849, member: 176"] synnyin vantaalla, mikä on ihan jees paikka. on lähiöitä, omakotitaloalueita ja kaikkea siltä väliltä. olen asunut molemmissa ja viihtynyt myös, en ole kokenut oloani juurikaan turvattomaksi vaikka en ehkä naisena liikkuisi yksin yöllä korson tai myyrmäen asemilla. kulkuyhteydet pelas ja ei ole juurikaan pahaa sanottavaa. asun nyt Helsingissä, aika lailla keskustassa, ja tääkin on ihan jees. olen myös asunut malmilla, tapanilassa sekä ihan idässä ja tiedän että helsigissä on paljon asuinalueita omakotitaloalueista lähiöihin ja keskustan kämppiin. kulkuyhteydet pelaa, meri on lähellä ja helsinki on monipuolinen paikka missä ite oon viihtynyt. tietyissä paikoissa koen oloni yksin myöhään illalla turvattomaksi, mutta sama taitaa vaivata missä tahansa vähänkään isommassa kaupungissa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kertokaa millasta teidän kotikaupungissa on asua?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja