Aihe vapaa Kertokaa mulle jotain!

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
838
Reaktioarvo
772
Voitteko jooko kertoa mulle jotain? :D Aina kun käyn täällä varasijalla, niin on kovin hiljaista! Kertokaa siis ihan mitä vaan. :3

Mä ulkoilutan kissaa tällä hetkellä. Koska olen täällä maaseudulla päin, täällä on näkynyt vain yksi rusakko, jota muuten kissa ajoi takaa hetken aikaa... Yksi katulamppu myös temppuilee. Se menee päälle ja hetken kuluttua pois päältä. Nyt kissa juttelee jollekin, jota en näe... Kuumottavaa.
(Ei hätää muuten, en anna kissan tappaa eläimiä, vaikka hän vaanii ja jahtaa niitä.)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
8,003
Reaktioarvo
5,771
Aloitan tänään terapian ja vähän jänskättää
Oon herännyt liian myöhään liian aikaiseen kouluaaamuun ja nyt on nälkä kun en ehtinyt syödä:((
Oon vähän flunssassa, jei *viittomakieliset aplodit*
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,286
Reaktioarvo
848
Heräsin ennen neljää myös ja olen kanssa kovin väsynyt, onneksi on perjantai ja pääsee ottamaan rennosti. Kunhan eka pääsisi edes kotio.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,604
Reaktioarvo
1,012
mähöän irkkareita ja etikkasipsejä ja noccoa. ja äsken söin sushia äitin kans. koulu loppu jo 11 niin käytiin mönkijällä yläasteella pyörähtämässä. ihme ettei kukaan häätäny meitä pois :D
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
838
Reaktioarvo
772
Aloitan tänään terapian ja vähän jänskättää
Oon herännyt liian myöhään liian aikaiseen kouluaaamuun ja nyt on nälkä kun en ehtinyt syödä:((
Oon vähän flunssassa, jei *viittomakieliset aplodit*
Voi eii tsemppiä! :( ❤️
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
838
Reaktioarvo
772
Olen kissan kanssa katoksen alla ja yhdessä katselemma kaatosadetta. Muutaman kerran on myös välähtänyt taivaalla salamoita!
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
417
Reaktioarvo
226
No, meinasin tehdä tästä oman keskustelun mutta ei siihen kuitenkaan kukaan vastaisi mitään joten kerron sulle.

Mä oon nuoresta lähtien kärsinyt varmaan jostain vihanhallintaongelmista ja on mulla muutenkin käytösongelmia. Oon aika kontrolloiva ja vaikea. Oon pelännyt aina hirveästi sitä mitä muut ajattelisi musta jos tietäisivät asiasta. Oon tosi sneaky ollut aina. En luota kehenkään.

Nyt tänään mä otin ja kerroin muille millainen mä olen. Vihdoin pääsen tästä esittämisestä ja saan ehkä toivottavasti jotain apua. Ja jos joku alkaa mua inhota niin olen sen omalla toiminnallani vain ansainnut.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,705
Reaktioarvo
6,545
Oon kauheen väsyny ja ja ja pittäis lukia yo-kokeisiin mut sen sijaan katonki Tyhjätaskuja :D
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
838
Reaktioarvo
772
No, meinasin tehdä tästä oman keskustelun mutta ei siihen kuitenkaan kukaan vastaisi mitään joten kerron sulle.

Mä oon nuoresta lähtien kärsinyt varmaan jostain vihanhallintaongelmista ja on mulla muutenkin käytösongelmia. Oon aika kontrolloiva ja vaikea. Oon pelännyt aina hirveästi sitä mitä muut ajattelisi musta jos tietäisivät asiasta. Oon tosi sneaky ollut aina. En luota kehenkään.

Nyt tänään mä otin ja kerroin muille millainen mä olen. Vihdoin pääsen tästä esittämisestä ja saan ehkä toivottavasti jotain apua. Ja jos joku alkaa mua inhota niin olen sen omalla toiminnallani vain ansainnut.
Toivon todella kovin, että saat apua! Ansaitset vain hyvää, vaikka olisit "kontrolloiva ja vaikea". Kaiken toiminnan taustalta löytyy kuitenkin aina jokin syy, joka voi olla todella suuri mutta kuitenkin vielä piilossa. Toivottavasti kukaan ei ala sinua inhoamaan. D:
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
838
Reaktioarvo
772
Mun toinen kissa osaa kävellä hihnassa tietä pitkin koiramaisesti, mutta käytän kissoja ulkona harmillisen usein kun ikinä ei muka ole tarpeeksi aikaa.
Meidänkin kissa kävelee hienosti tietä pitkin silloin, kun se haluaa. :D Jos tarkoitit, ettet käytä kisuja tarpeeksi usein ulkona, niin ei hätää, ne eivät ymmärrä aikaa yhtä tarkasti kuin me tai ainakin mä toivon niin, koska vein viimeksi eilen kissamme ulos. Olen ollut siis poissa kotoa... ':D
 
Ylös Pohja