Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Kertokaapa miten saan vedettyä välit lopullisesti!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="hemulinlada" data-source="post: 39843" data-attributes="member: 54"><p>Elikkä siis, mulla on yks tosi hankala kaveri. meijän kaveruudesta ei tuu yhtään mitään. tää ihminen ei tuo mitään iloa mun elämään. mulla on myöskin mennyt täysin luottamus tähän ihmiseen. jotenkin onnistun aina antamaan anteeks ja jatkamaan kaveruutta. mä en haluu että tää jatkuu näin, ollaan atm riidoissa ja nyt yritän vetää välit poikki lopullisesti, mut täst ei vaa tuu yhtää mitää. se on itekki sanonu et se ei enää jaksa mua ja oon estäny sen lol, tiiän ei oo nii paha mut en vaa jaksanu ku se laittaa varmaa 100 ääniviestiä päivässä joissa se esittää että sillä on hirvee hätä ja että se mukama tarvii mun apua ja että sillä on ikävä. tää kaikki tulee semmosella vittumaisella äänensävyllä jota kukaan täysjärkinen ei jaksa kuunnella!!!!! vapaa-ajalla kaikki menee päin hemmettiä ja se lähettää kauheita viestejä (se siis lähettää nää viestit mun kaverille että se voi sitten lähettää ne mulle(voi vittu, tulis puhuu kasvotusten eikä laittas toista viestinviejäks)) mulle siitä kuinka kauhea ihminen mä oon ja kaikkee bullshittiä joka ei oo totta. ja sitten taas koulussa esittää että mitään ei ole ikinä tapahtunut ja ihmettelee että miks en puhu sille ja miks oon niin vihanen sille. kerran se jo tänä vuonna meinas "lopettaa meijän ystävyyden" mut eihä siinä menny ku pari viikkoo ja yks on taas esittämässä kaveria ja niin edelleen. joten nyt haluun oikeesti päästä eroon tästä ihmisestä!!!</p><p>joo tää oli aika sekava mut jos kertoisin tarkemmin niin alkais mennä liian tunnistettavaks D: </p><p></p><p>MUTTA KERTOKAAPA MITEN ITE TOIMISITTE</p><p></p><p>ja elämänkokemukseen koska miks ei :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hemulinlada, post: 39843, member: 54"] Elikkä siis, mulla on yks tosi hankala kaveri. meijän kaveruudesta ei tuu yhtään mitään. tää ihminen ei tuo mitään iloa mun elämään. mulla on myöskin mennyt täysin luottamus tähän ihmiseen. jotenkin onnistun aina antamaan anteeks ja jatkamaan kaveruutta. mä en haluu että tää jatkuu näin, ollaan atm riidoissa ja nyt yritän vetää välit poikki lopullisesti, mut täst ei vaa tuu yhtää mitää. se on itekki sanonu et se ei enää jaksa mua ja oon estäny sen lol, tiiän ei oo nii paha mut en vaa jaksanu ku se laittaa varmaa 100 ääniviestiä päivässä joissa se esittää että sillä on hirvee hätä ja että se mukama tarvii mun apua ja että sillä on ikävä. tää kaikki tulee semmosella vittumaisella äänensävyllä jota kukaan täysjärkinen ei jaksa kuunnella!!!!! vapaa-ajalla kaikki menee päin hemmettiä ja se lähettää kauheita viestejä (se siis lähettää nää viestit mun kaverille että se voi sitten lähettää ne mulle(voi vittu, tulis puhuu kasvotusten eikä laittas toista viestinviejäks)) mulle siitä kuinka kauhea ihminen mä oon ja kaikkee bullshittiä joka ei oo totta. ja sitten taas koulussa esittää että mitään ei ole ikinä tapahtunut ja ihmettelee että miks en puhu sille ja miks oon niin vihanen sille. kerran se jo tänä vuonna meinas "lopettaa meijän ystävyyden" mut eihä siinä menny ku pari viikkoo ja yks on taas esittämässä kaveria ja niin edelleen. joten nyt haluun oikeesti päästä eroon tästä ihmisestä!!! joo tää oli aika sekava mut jos kertoisin tarkemmin niin alkais mennä liian tunnistettavaks D: MUTTA KERTOKAAPA MITEN ITE TOIMISITTE ja elämänkokemukseen koska miks ei :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Kertokaapa miten saan vedettyä välit lopullisesti!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja