Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kesä oli jälleen rennompaa.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 120602" data-attributes="member: 112"><p>Voimahali <3 Mä en tiedä mitä mulle tapahtu kesän aikana, koska sitä ennen oli useampi vuosi ollut tosi rankkaa. Jätin lukion kesken, kävin valman, mutta sielläkin sain vaan pari kurssia suoritettua. Nyt aloitin opiskelut erityisoppilaitoksessa ja jostain syystä jaksan lyhyilläkin yöunilla käydä koulussa, vaikka matka kouluun on pidempi ja joudun heräämään vähän aikaisemmin. Välillä tuntuu, että en ansaitsisi olla siinä koulussa, koska en oo edes syönyt mun lääkkeitä moneen kuukauteen. Toisaalta saa nähdä miten taas käy, kun mennään syksyä kohden.</p><p></p><p>Mä en tiedä kunnolla miten lukiossa toimitaan tuollaisissa tilanteissa, mutta olisko sun mahdollista saada jotain kevennystä sun opiskeluihin? Se on niin väärin, jos opiskelun takia menettää voimat ja mielenterveyden. Sä ansaitsisit tohon jotain helpotusta ja apua ja toivon todella, että saatkin. <3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 120602, member: 112"] Voimahali <3 Mä en tiedä mitä mulle tapahtu kesän aikana, koska sitä ennen oli useampi vuosi ollut tosi rankkaa. Jätin lukion kesken, kävin valman, mutta sielläkin sain vaan pari kurssia suoritettua. Nyt aloitin opiskelut erityisoppilaitoksessa ja jostain syystä jaksan lyhyilläkin yöunilla käydä koulussa, vaikka matka kouluun on pidempi ja joudun heräämään vähän aikaisemmin. Välillä tuntuu, että en ansaitsisi olla siinä koulussa, koska en oo edes syönyt mun lääkkeitä moneen kuukauteen. Toisaalta saa nähdä miten taas käy, kun mennään syksyä kohden. Mä en tiedä kunnolla miten lukiossa toimitaan tuollaisissa tilanteissa, mutta olisko sun mahdollista saada jotain kevennystä sun opiskeluihin? Se on niin väärin, jos opiskelun takia menettää voimat ja mielenterveyden. Sä ansaitsisit tohon jotain helpotusta ja apua ja toivon todella, että saatkin. <3 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kesä oli jälleen rennompaa.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja