mietin samaa D:pitäisiköhän tänne nimittää uusia ylläpitäjiä, ettei miltei ainoan aktiivisen tarvitsisi hoitaa asiaa yksin?
Mielestäni olisi ihan hyvä idea.pitäisiköhän tänne nimittää uusia ylläpitäjiä, ettei miltei ainoan aktiivisen tarvitsisi hoitaa asiaa yksin?
Ehdotan sinua.Mielestäni olisi ihan hyvä idea.
aika rauhallinen ja ystävällisempi paikka kuin demi että ehkä ei tarvitsepitäisiköhän tänne nimittää uusia ylläpitäjiä, ettei miltei ainoan aktiivisen tarvitsisi hoitaa asiaa yksin?
Ehdotan sinua.
Jos minut ylläpitäjän rooliin haluttaisiin, niin en minä siitä kieltäytyisi.älä muuta sano! esimerkiksi sie olisit miusta hyvä vaihtoehto.
Kissat tarvitsevat edustajan lainvalvonnassa..Jos minut ylläpitäjän rooliin haluttaisiin, niin en minä siitä kieltäytyisi.
Mikä tää on?Onhan se haamuylläpitäjä, mutta kuka hän on?
en ole tuosta kuullutkaan. mikä juttu se on?
Niin siinä profiilissa lukee vain pelkkä ylläpito, siis kun on joskus vastannut minulle, mutta en tiedä miten se muille näkyy, vai olenko nyt aivan sekaisin....???Mikä tää on?
Ei ois mitään akuuttia lähdettä heittää?Niin siinä profiilissa lukee vain pelkkä ylläpito, siis kun on joskus vastannut minulle, mutta en tiedä miten se muille näkyy, vai olenko nyt aivan sekaisin....???
Tietenkin ylläpito toimii myös moderaattorina :Dvarasija
varasija.com
Tämäkö?
varasijan ylläpitäjälistassa (jonka löysin vasta nyt) näkyy ylläpitäjinä vain peruukkiteline, persikkapyllykkä ja varasija. eli ei kyllä ketään muuta. mutta jos jotenkin "nimetön" käyttäjä, niin ehkä ei sitten nimenomaan näy just siinä listassa sitten.Niin siinä profiilissa lukee vain pelkkä ylläpito, siis kun on joskus vastannut minulle, mutta en tiedä miten se muille näkyy, vai olenko nyt aivan sekaisin....???
Niin...mutta tämä on silti vähän hämärä juttu mulle kun ei ole nimimerkkiä vaan pelkkä ylläpito, mutta eipä tällä nyt sinänsä ole mitään väliä. Kunhan välillä mietin kuka mahtaa olla tuon takana.Tietenkin ylläpito toimii myös moderaattorina :D
Onhan siinä se Varasija, ilmeisesti sivuston perustaja.Niin...mutta tämä on silti vähän hämärä juttu mulle kun ei ole nimimerkkiä vaan pelkkä ylläpito, mutta eipä tällä nyt sinänsä ole mitään väliä. Kunhan välillä mietin kuka mahtaa olla tuon takana.
Ok, mutta ilmeisesti hän ei sitten varmaankaan ole ollut Demissä niin kuin melkein kaikki muut täällä..Onhan siinä se Varasija, ilmeisesti sivuston perustaja.
Oli se.Ok, mutta ilmeisesti hän ei sitten varmaankaan ole ollut Demissä niin kuin melkein kaikki muut täällä..
Mielenkiintoista.Oli se.
rekisteröitynyt pari viikkoa ennen sulkemista mulle sanottiin näin.Ok, mutta ilmeisesti hän ei sitten varmaankaan ole ollut Demissä niin kuin melkein kaikki muut täällä..
Ja sinä uskot sen, mitä ne dillet sanovat sinulle?rekisteröitynyt pari viikkoa ennen sulkemista mulle sanottiin näin.