ketkä muuten nykyisin kuuluvat varasijan ylläpitoon?

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Reaktioarvo
993
kun ainakin pelottavapontso ja kerberos ovat nähtävästi molemmat poistaneet käyttäjänsä, niin keitä täällä vielä mahtaa olla jäljellä?

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Reaktioarvo
993
pitäisiköhän tänne nimittää uusia ylläpitäjiä, ettei miltei ainoan aktiivisen tarvitsisi hoitaa asiaa yksin?

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Miksihän Kerberos poisti itsensä? Fasistin poistuminen ei yllätä, mutta toisen.

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Reaktioarvo
853
Niin siinä profiilissa lukee vain pelkkä ylläpito, siis kun on joskus vastannut minulle, mutta en tiedä miten se muille näkyy, vai olenko nyt aivan sekaisin....??? :oops:
Ei ois mitään akuuttia lähdettä heittää?

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Reaktioarvo
993
Niin siinä profiilissa lukee vain pelkkä ylläpito, siis kun on joskus vastannut minulle, mutta en tiedä miten se muille näkyy, vai olenko nyt aivan sekaisin....??? :oops:
varasijan ylläpitäjälistassa (jonka löysin vasta nyt) näkyy ylläpitäjinä vain peruukkiteline, persikkapyllykkä ja varasija. eli ei kyllä ketään muuta. mutta jos jotenkin "nimetön" käyttäjä, niin ehkä ei sitten nimenomaan näy just siinä listassa sitten.

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Tietenkin ylläpito toimii myös moderaattorina :D
Niin...mutta tämä on silti vähän hämärä juttu mulle kun ei ole nimimerkkiä vaan pelkkä ylläpito, mutta eipä tällä nyt sinänsä ole mitään väliä. Kunhan välillä mietin kuka mahtaa olla tuon takana.

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Reaktioarvo
853
Niin...mutta tämä on silti vähän hämärä juttu mulle kun ei ole nimimerkkiä vaan pelkkä ylläpito, mutta eipä tällä nyt sinänsä ole mitään väliä. Kunhan välillä mietin kuka mahtaa olla tuon takana.
Onhan siinä se Varasija, ilmeisesti sivuston perustaja.

Ylös Pohja