Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kielten opiskelu ja kuullun ymmärtäminen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="imperfekti" data-source="post: 7064" data-attributes="member: 62"><p>Onko se ollut joissain kielissä vaikeampaa kuin toisissa vai aina yhtä vaikeaa?</p><p></p><p>Mulla on usein vaikeuksia myös kielioppijutuissa, yleensä kirjoittaessani joudun tarkistamaan monta yksinkertaistakin asiaa. Kuunteleminen ja puhuminen on silti ikävämpi ongelma, kirjoittaessa voi sentään miettiä pidempään. En ole vielä puhunut paljon luentojen ulkopuolella ja sekin tuntuu mahdottomalta. Luennoillakaan en saa sanaa suustani, jos en ole tyyliin kirjoittanut paperille, mitä aion sanoa.</p><p></p><p>Uskon, että mullekin on ollut hyötyä musiikista. Pitäisi ehkä alkaa katsoa jotain italialaista sarjaa (tai edes italiaksi dubattua), sarjoista oli mulle apua englannin kanssa. Mulla oli joskus italialainen kaveri, jonka kanssa kokeiltiin videopuhelua. Se oli aika kauheaa, en onneksi muista siitä kovin paljon. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="imperfekti, post: 7064, member: 62"] Onko se ollut joissain kielissä vaikeampaa kuin toisissa vai aina yhtä vaikeaa? Mulla on usein vaikeuksia myös kielioppijutuissa, yleensä kirjoittaessani joudun tarkistamaan monta yksinkertaistakin asiaa. Kuunteleminen ja puhuminen on silti ikävämpi ongelma, kirjoittaessa voi sentään miettiä pidempään. En ole vielä puhunut paljon luentojen ulkopuolella ja sekin tuntuu mahdottomalta. Luennoillakaan en saa sanaa suustani, jos en ole tyyliin kirjoittanut paperille, mitä aion sanoa. Uskon, että mullekin on ollut hyötyä musiikista. Pitäisi ehkä alkaa katsoa jotain italialaista sarjaa (tai edes italiaksi dubattua), sarjoista oli mulle apua englannin kanssa. Mulla oli joskus italialainen kaveri, jonka kanssa kokeiltiin videopuhelua. Se oli aika kauheaa, en onneksi muista siitä kovin paljon. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kielten opiskelu ja kuullun ymmärtäminen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja