Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kirjoitukset 2025
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="asiavirhe" data-source="post: 197358" data-attributes="member: 11760"><p>Lukutaidon vastaukset kirjoitettu ja hyvän vastauksen piirteet selattu. Oikeastaan nautin suunnattomasti käydä tätä kirjoittamassa, aineistot oli viihdyttäviä, tykkäsin tehtävistä ja onnistuin mielestäni erinomaisesti.</p><p></p><p>Vastasin ykköseen ja neloseen, eli siis Sanna Marin -tehtävään ja runotehtävään. Arvoin aika pitkään ykkösen ja kakkosen välillä koska kakkosen videokin oli mun mielestä ihan huikea ja vähän jopa naureskelin äänettömästi sille, mutta valitsin ykkösen koska en tykkää kaksiosaisista tehtävistä, mikä se kakkonen tosiaan oli. Luulin salista lähtiessä että se mun ykköstehtävä olisi mennyt paremmin kuin nelostehtävä, kirjoitin siihen kaiken lisäksi yli 4500 merkkiä ja neloseen vain juuri ja juuri 4000, mutta just kun selasin hvp:n läpi niin mun vastauksesta neloseen löytyi melkein kaikki mitä sieltä löytyi ja ykköseen taas... noh, ei löytynyt läheskään kaikkea siitä kolumnista ja olin hölöttänyt ihan omiani sen sijaan. Toivon kuitenkin, että mun satavarmat hakuammunnat hyväksytään sitten lopullisissa arvioinneissa.</p><p></p><p>Tein myös sellaisen pikku mokan salissa että tajusin hyperfokukseltani pyytää vessavuoroa liian myöhään ja sit kun vihdoin pyysin sitä niin edellä oli melkein tunnin jono. D: No, menee ekan kirjoituskerran piikkiin ja kirjoitustaidon vastaukseen mun strategia se, että pyydän vessavuoroa aikaisemmin kun ei ole kerennyt vielä tulla sitä jonoa ja tarvittaessa sitten uudestaan sen jälkeen kun se jono on vähän helpottanut. :D</p><p></p><p>Mitä veikkaisin näillä tiedoin pisteiksi tehtävistä? Rehellisesti toivon että saisin siitä ykkösestä vähintään 20/30 mutta voi olla että se häröily sen kakkosaineiston tulkinnan kanssa laskee niitä pisteitä jopa 15/30. En kuitenkaan usko että sen alemmas menee. Nelosesta ihmettelen jos en saa täysiä pisteitä kun vastaus oli muistaakseni ihan kuin suoraan hyvän vastauksen piirteistä, mutta olen tyytyväinen jos saan siitä 25/30. Eli ihan hyvällä mallilla sitä vahvaa ällää kohti menossa, mun veikkaus lukutaidon kokeen pisteistä siis 40-50/60.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="asiavirhe, post: 197358, member: 11760"] Lukutaidon vastaukset kirjoitettu ja hyvän vastauksen piirteet selattu. Oikeastaan nautin suunnattomasti käydä tätä kirjoittamassa, aineistot oli viihdyttäviä, tykkäsin tehtävistä ja onnistuin mielestäni erinomaisesti. Vastasin ykköseen ja neloseen, eli siis Sanna Marin -tehtävään ja runotehtävään. Arvoin aika pitkään ykkösen ja kakkosen välillä koska kakkosen videokin oli mun mielestä ihan huikea ja vähän jopa naureskelin äänettömästi sille, mutta valitsin ykkösen koska en tykkää kaksiosaisista tehtävistä, mikä se kakkonen tosiaan oli. Luulin salista lähtiessä että se mun ykköstehtävä olisi mennyt paremmin kuin nelostehtävä, kirjoitin siihen kaiken lisäksi yli 4500 merkkiä ja neloseen vain juuri ja juuri 4000, mutta just kun selasin hvp:n läpi niin mun vastauksesta neloseen löytyi melkein kaikki mitä sieltä löytyi ja ykköseen taas... noh, ei löytynyt läheskään kaikkea siitä kolumnista ja olin hölöttänyt ihan omiani sen sijaan. Toivon kuitenkin, että mun satavarmat hakuammunnat hyväksytään sitten lopullisissa arvioinneissa. Tein myös sellaisen pikku mokan salissa että tajusin hyperfokukseltani pyytää vessavuoroa liian myöhään ja sit kun vihdoin pyysin sitä niin edellä oli melkein tunnin jono. D: No, menee ekan kirjoituskerran piikkiin ja kirjoitustaidon vastaukseen mun strategia se, että pyydän vessavuoroa aikaisemmin kun ei ole kerennyt vielä tulla sitä jonoa ja tarvittaessa sitten uudestaan sen jälkeen kun se jono on vähän helpottanut. :D Mitä veikkaisin näillä tiedoin pisteiksi tehtävistä? Rehellisesti toivon että saisin siitä ykkösestä vähintään 20/30 mutta voi olla että se häröily sen kakkosaineiston tulkinnan kanssa laskee niitä pisteitä jopa 15/30. En kuitenkaan usko että sen alemmas menee. Nelosesta ihmettelen jos en saa täysiä pisteitä kun vastaus oli muistaakseni ihan kuin suoraan hyvän vastauksen piirteistä, mutta olen tyytyväinen jos saan siitä 25/30. Eli ihan hyvällä mallilla sitä vahvaa ällää kohti menossa, mun veikkaus lukutaidon kokeen pisteistä siis 40-50/60. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kirjoitukset 2025
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja