Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kirjoitukset 2025
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="asiavirhe" data-source="post: 197418" data-attributes="member: 11760"><p>En ollu meedio :(</p><p></p><p>Mut teema oli vuorovaikutus ja sehän oli kuin syöttö lapaan, psykologiaa pystyi hyödyntämään aika nätisti. Kirjoitin siitä yhteiskunnallisesta aiheesta (:D) ja valitsin mun aineistoksi sen "meikäläiset-heikäläiset"-kolumnin ja Ylen yhteiskunnallinenvuorovaikutustyylitutkimusartikkelin-mikälieikinäolikin. Pakko sanoa että hyvää yrittää mutta priimaa pukkaa tulemaan, hypin vessatauollakin yksin siellä kopissa kun olin niin fiiliksissä siitä mitä kirjoitan :D</p><p></p><p>Pakkohan tosta nyt on vähintään 50 pistettä saada, oli niin omaääninen ja hyödynsin psykologiaa, historiaa ja politiikan tietämystäni ja kytkin lisäksi tekstini tämänhetkisiin yhteiskunnallisiin teemoihin, mutta en usko että täydet pisteetkään kaukaa haettu on. Jos menee 45 tai alle niin kysyn ihan suoraan että mitä vittua ytl.</p><p></p><p>Lähdin salista tossa puoli kolme. Olin kirjoittanut niin vauhdilla että olin jo ennen yhtä valmis tekstin kanssa, mutta tarkistelin sitä ja söin eväitä pari tuntia.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="asiavirhe, post: 197418, member: 11760"] En ollu meedio :( Mut teema oli vuorovaikutus ja sehän oli kuin syöttö lapaan, psykologiaa pystyi hyödyntämään aika nätisti. Kirjoitin siitä yhteiskunnallisesta aiheesta (:D) ja valitsin mun aineistoksi sen "meikäläiset-heikäläiset"-kolumnin ja Ylen yhteiskunnallinenvuorovaikutustyylitutkimusartikkelin-mikälieikinäolikin. Pakko sanoa että hyvää yrittää mutta priimaa pukkaa tulemaan, hypin vessatauollakin yksin siellä kopissa kun olin niin fiiliksissä siitä mitä kirjoitan :D Pakkohan tosta nyt on vähintään 50 pistettä saada, oli niin omaääninen ja hyödynsin psykologiaa, historiaa ja politiikan tietämystäni ja kytkin lisäksi tekstini tämänhetkisiin yhteiskunnallisiin teemoihin, mutta en usko että täydet pisteetkään kaukaa haettu on. Jos menee 45 tai alle niin kysyn ihan suoraan että mitä vittua ytl. Lähdin salista tossa puoli kolme. Olin kirjoittanut niin vauhdilla että olin jo ennen yhtä valmis tekstin kanssa, mutta tarkistelin sitä ja söin eväitä pari tuntia. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kirjoitukset 2025
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja