Normal
Eilinen psykan koe oli outo. Olin valmistautunut kaikista eniten opettelemalla vastaamaan tutkimustehtäviin ja sitten sellaista ei ollutkaan koko kokeessa vaikka aina on ollut. Muutenkin omituinen koe. Hassua.Vastasin tehtäviin 1, 2, 5, 8 ja 9. Monivalinnasta katsoin että hvp:n mukaan olisi tullut 17/20 pistettä jos oikein laskin (jätin yhden vastaamatta ja yksi meni väärin eli siitä miinuspisteet). Pidempien tehtävien hvp:ta en jaksanut analysoida niin tarkasti, että olisi veikkauksia pistemäärästä. Fiilis jotain M luokkaa, enköhän mä kuitenkin sen noin 60 pistettä varmasti ainakin saa, ei tartteis saada kuin reilu 40 pistettä yhteensä lopuista neljästä tehtävästä jos pisterajat pysyy syksyn tasolla.Onneks tää on nyt tältä erää ohi. 3/5 hienoa uutta lippistä varten suoritettu.
Eilinen psykan koe oli outo. Olin valmistautunut kaikista eniten opettelemalla vastaamaan tutkimustehtäviin ja sitten sellaista ei ollutkaan koko kokeessa vaikka aina on ollut. Muutenkin omituinen koe. Hassua.
Vastasin tehtäviin 1, 2, 5, 8 ja 9. Monivalinnasta katsoin että hvp:n mukaan olisi tullut 17/20 pistettä jos oikein laskin (jätin yhden vastaamatta ja yksi meni väärin eli siitä miinuspisteet). Pidempien tehtävien hvp:ta en jaksanut analysoida niin tarkasti, että olisi veikkauksia pistemäärästä. Fiilis jotain M luokkaa, enköhän mä kuitenkin sen noin 60 pistettä varmasti ainakin saa, ei tartteis saada kuin reilu 40 pistettä yhteensä lopuista neljästä tehtävästä jos pisterajat pysyy syksyn tasolla.
Onneks tää on nyt tältä erää ohi. 3/5 hienoa uutta lippistä varten suoritettu.