Normal
Höh. Olisit ehdottomasti toivonut sitä ällää vai? Toivottavasti noi nyt sit vähän nousis lautakunnassa.Voi kestää reilusti pidempään ku kaksi viikkoa, mäkin oon joka päivä kattellu mut oon varautunut siihen et tulee vasta jopa ensi viikon lopulla kun meille sanottiin et noin viikko kaks siitä kun lukutaito tulee. :// Mut joo muakin jännittää vaikka tiedän et se meni ihan sikahyvin mut olis vaan niin siistiä saada täydet 60p.Sulle kävi siis vähän samalla tavalla ku mulle enkun kanssa! Paljonko sait kirjoitelmista, ne on kun kielissä aika herkkiä muuttumaan lautakunnassa?
Höh. Olisit ehdottomasti toivonut sitä ällää vai? Toivottavasti noi nyt sit vähän nousis lautakunnassa.
Voi kestää reilusti pidempään ku kaksi viikkoa, mäkin oon joka päivä kattellu mut oon varautunut siihen et tulee vasta jopa ensi viikon lopulla kun meille sanottiin et noin viikko kaks siitä kun lukutaito tulee. :// Mut joo muakin jännittää vaikka tiedän et se meni ihan sikahyvin mut olis vaan niin siistiä saada täydet 60p.
Sulle kävi siis vähän samalla tavalla ku mulle enkun kanssa! Paljonko sait kirjoitelmista, ne on kun kielissä aika herkkiä muuttumaan lautakunnassa?