KIROILU-VAROITUS! Mikä vi**u näitä ihmisiä vaivaa?

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Asun kesän mummulassani. Tää paikka on joku helev**in matkahuolto!!! Ihmisiä ramppaa edes takas -ei niin mitään rauhaa.

Nyt kun olin töissä, jollain ihmeellä päättivät rakkaat pikkuserkkuni tulla käymään. Koko huoneeni on pengottu - tietokoneet ja kypärät lattialla, kaappi jossa kenoja apposen ammollaan, työsopimukseni pöydällä, ja joka ikinen, kyllä, JOKA VIT*N AINOA LAUKKUNI PENGOTTU.

Mä en vit*u voi tajuta, oli nää sukulaaset mitä vaan 0-100 ikävuoden väliltä, kaikki, vit*u, kaikki pengotaan.

Mä vaihdan sukua. Kiitos. Tää pas*a on aivan kamalaa. Nyt sitten syön suruuni jotain hyvin lämmennyttä suklaavanukasta. Vit*n kivaa viikonloppua kaikille.
 
Viimeksi muokattu:

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Mua alko ärsyttää ihan vaan tän lukeminen. Mulle toi ei olis okei. Ei kukaan vaan ala penkomaan toisten tavaroita. Ihan sama vaikka olis aikunen tai lapsi. Lapset ei saata ymmärtää ettei saa penkoa, MUTTA SIKSI AIKUINEN VAHTII MITÄ OMA LAPSI TEKEE. En mä haluais että ees tutut näkis mun papereita, missä on henkilötunnuksia tai muutakaan tosi henkilökohtasta.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,480
Mua alko ärsyttää ihan vaan tän lukeminen. Mulle toi ei olis okei. Ei kukaan vaan ala penkomaan toisten tavaroita. Ihan sama vaikka olis aikunen tai lapsi. Lapset ei saata ymmärtää ettei saa penkoa, MUTTA SIKSI AIKUINEN VAHTII MITÄ OMA LAPSI TEKEE. En mä haluais että ees tutut näkis mun papereita, missä on henkilötunnuksia tai muutakaan tosi henkilökohtasta.
Ja sitten se, että pitää vain kestää se ja ymmärtää, muttet ikinä saa tehdä toiselle niin tai olet surkea ihminen.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Ja sitten se, että pitää vain kestää se ja ymmärtää, muttet ikinä saa tehdä toiselle niin tai olet surkea ihminen.
No tämä. Toi on niin väärin. Ja kans toi et tota huonetta ei oltu ees yritetty siivota ton jälkeen vaan jätetty huonoon kuntoon.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
@eipitsaa ja @Skeletor oon kyl nii samaa mieltä tosta, että ikävää toi mun työsoppareiden ja muiden kattelu. Ja sitten ärsyttää juurikin tuo, että pitäisi vain jaksaa ja ymmärtää, koska se nyt vain on tapa... Ja että tuo olisi ollut oma vikani...

Tässä hieman kuvaa miltä osa huoneesta näytti (loppu näytti aika lailla samalta, kaikki kaapit katsottu läpi ja ihan mullin mallin...) :
Snapchat-58525166.jpg
Järkyttävää... D:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,480
Niiden paperien lukeminen on muuten vakava yksityisyyden loukkaus, eli tee rikosilmoitus. Kirjesalaisuus nääs.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mikä vitun kiroiluvimma koko helvetin varasijan on vallannut?

Dodiih, vakavoidutaas asiaan sitten... Aika perseestä tuollainen mutta kuulostaa valitettavan tutulta. Serkkuni ja tätini tulivat kotiamme ja koiraa hoitamaan siksi aikaa kun olimme ulkomailla perheen kanssa. Sanoin varta vasten että ei ole sitten menemistä sotkemaan ja penkomaan tavaroita mutta mitäpä olivat serkut viikon aikana tehneet: sotkeneet ja penkoneet tavaroita. Haluaisin vaihtaa itsekin sukua.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
tämmöinen on tosi ilkeää, eivät varmasti itekkään haluais omia tavaroitaan jonkun penkovan :mad: voisi aina vähän ajatella ennen kuin tekee tyhmyyksiä
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,480
Ja kuka kehtaa?? Vihaan sitä ko on vaikkapa synttärit minne serkut on kututtu ja ne kurkkii laatikoihin ja kaappeihin.

Ja vielä: mitä ne luulee löytävänsä sieltä?
Me löydettiin kerran siskojen kanssa p*rnolehti serkun entisestä huoneesta (oli muuttanut jo pois tädin luolta), mutta isä takavarikoi sen ja myöhemmin luki sitä soffalla yläkerrassa kun sukulaiset juhli alakerrassa...
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Mikä vitun kiroiluvimma koko helvetin varasijan on vallannut?

Dodiih, vakavoidutaas asiaan sitten... Aika perseestä tuollainen mutta kuulostaa valitettavan tutulta. Serkkuni ja tätini tulivat kotiamme ja koiraa hoitamaan siksi aikaa kun olimme ulkomailla perheen kanssa. Sanoin varta vasten että ei ole sitten menemistä sotkemaan ja penkomaan tavaroita mutta mitäpä olivat serkut viikon aikana tehneet: sotkeneet ja penkoneet tavaroita. Haluaisin vaihtaa itsekin sukua.
No ei kyllä nyt ollut yhtään oikein tehty!
Voimme yhdessä vaihtaa sukua! D: :D
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
tämmöinen on tosi ilkeää, eivät varmasti itekkään haluais omia tavaroitaan jonkun penkovan :mad: voisi aina vähän ajatella ennen kuin tekee tyhmyyksiä
Ja kuka kehtaa?? Vihaan sitä ko on vaikkapa synttärit minne serkut on kututtu ja ne kurkkii laatikoihin ja kaappeihin.

Ja vielä: mitä ne luulee löytävänsä sieltä?
Samaa mieltä, että on ilkeää. Sekä juuri tuo: mitä he oikein luulivat edes löytävänsä?? D:
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Me löydettiin kerran siskojen kanssa p*rnolehti serkun entisestä huoneesta (oli muuttanut jo pois tädin luolta), mutta isä takavarikoi sen ja myöhemmin luki sitä soffalla yläkerrassa kun sukulaiset juhli alakerrassa...
Oi eiii ::D
 
Ylös Pohja