Siis ku ikkunat on tavallaan mun takana ja sit toi aurinko heijastuu mun vaatekaapin laseista mun silimiin
Ei se tossa kuvassa näy kunnolla kui kirkas toi valo oikeesti on (mutta niin kirkas et silmiä särkee) mutta niinku tollee ärsyttävästi se heijastuu
Sillon kun asuin merenrannassa sitä aurinkoa ei päässy pakoon koskaan D: nyt on onneksi metsää ikkunan edessä mutta terraarion ajastettu lamppu on seonnu ja paistattaa keskipäivän aurinkoa öisin :'D ei voi voittaa!
Sillon kun asuin merenrannassa sitä aurinkoa ei päässy pakoon koskaan D: nyt on onneksi metsää ikkunan edessä mutta terraarion ajastettu lamppu on seonnu ja paistattaa keskipäivän aurinkoa öisin :'D ei voi voittaa!
Mullaki o joitakin puita tuossa mutta eivät kauheesti auta xD
Sitte ku on vielä yötön yö näin kesäsin nii hyvin menee lol
Ja oi kamala, pystykkö nää siirtää sitä terraariota johonki muualle? :')
Mullaki o joitakin puita tuossa mutta eivät kauheesti auta xD
Sitte ku on vielä yötön yö näin kesäsin nii hyvin menee lol
Ja oi kamala, pystykkö nää siirtää sitä terraariota johonki muualle? :')
Sun pitää vaivihkaa istuttaa lisää puita ikkunan alle! Voi kyllä mennä hetki että niistä kasvaa minkäänlainen aurinkosuoja :D
Terraariota ei näillä voimilla siirretä mutta ainahan sen ajastimen vois pistää oikeaan rytmiin, en vaan oo varsinainen asiantuntija sähkölaitteiden kanssa :D silmälappuja suosittelen meille molemmille
Sun pitää vaivihkaa istuttaa lisää puita ikkunan alle! Voi kyllä mennä hetki että niistä kasvaa minkäänlainen aurinkosuoja :D
Terraariota ei näillä voimilla siirretä mutta ainahan sen ajastimen vois pistää oikeaan rytmiin, en vaan oo varsinainen asiantuntija sähkölaitteiden kanssa :D silmälappuja suosittelen meille molemmille
No en tiiä, äiti ja iskä ton kaapin on mulle hommannu xD
Ei sillä onhan tuo ihan kiva ja tavallaan toimii myös vitriininäki ku on mulla tuolla muutaki ku vaa vaatetta (ei tosin kovin palijoa haha)