kohta koeviikko - onnistunu olo :)!

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
tai siis koeviikkohan on jo käynnissä :D mutta miulla vasta eka koe (historia) on maanantaina. tiistaina enkku ja keskiviikkona psykologia.

mie en oo aiemmin koeviikoille lukenu oikeestaan paskaakaan. tai tottakai oon yrittäny, mutta joko aika on loppunu kesken, huomio on kiinnittyny muuhun, en oo vaan saanu aikaseks tai jotain muuta -- tai sit oon vaan luovuttanu :D

mutta nyt! viimesen neljän päivän ajan oon tehny pelkästään koulu juttuja (kirjaimellisesti). hyvä että oon malttanu ees syyä, kun oon ollu niin hyperkeskittyny siihen oikeesti. miun kirjat näyttää siltä, kuin ykssarvinen ois oksentanu niitten päälle, kun oon yliviivannu tekstii eri väreillä (sateenkaarin väreillä).

mutta jostain syystä myös nautin siitä :D? siis sitä yliviivaamista ja sen asian kirjottamista sit vihkoon. jostain syystä nautin tosta, enkä tiiä miten tai miks (hyvä vaan toisaalta). vaikka tajusin kyllä, että olisin voinu alottaa pari viikkoo aiemmin tai...oisin voinu tehä läksyt tolla tyylillä jakson aikana, ettei nyt ois hätä, kun tuntuu että aika taas loppuu kesken (en oo vielä ees kirjan puol välissä ja aikaa huominen ja sunnuntai). mutta vaikka aika loppuis kesken, niin ens jaksolle sit teen paremmin.

mutta miulla ei oo koko koulu ajan aikana ollu näin onnistunu olo.
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Hienoa! Oispa mullaki d:

Ensviikolla neljä koetta ja en oo lukenu vielä mihinkään ::D ma enkku, ti ruotti, to uskonto, pe hissa :D
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Hyvä sinä!! Aivan mahtavaa!! :3

Sait myös annettua mulle hieman motivaatiota tähän lukemiseen :D
 
Ylös Pohja