Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kokemuksesi riippuvuuksista?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="klovni" data-source="post: 40569" data-attributes="member: 91"><p>No en nyt ihan tiedä, onko tää mitään riippuvuutta, mutta jos mä en jostain syystä pääse musisoimaan, ni mulle tulee sellanen ahdistava olo ja tunnen itteni tosi stressaantuneeksi. Eli soittamiseen on kai jonkinlainen riippuvuuden kaltainen tila. </p><p>Mä oon myös tosi tarkka itelleni tiettyjä ulkonäköjuttuja tarkastellessa, eli jos ne ei mun mielestä oo kohdallaan enkä näytä "sellaselta ku haluun näyttää" ni tuun ahdistuneeks ja tulee semmonen olo että mun pitää pyrkiä vaan korjaamaan ne "viat" itessäni. </p><p>Alkoholi on myös sellanen asia, että voin/pystyn olla juomatta niin kauan kuin haluan, mutta jos menee tosi kauan aikaa eteenpäin, niin yhtäkkiä tulee semmonen olo "mun pitää nyt heti päästä juomaan" ja sitte mun todellakin pitää saada sitä viinaa, että se olo tasoittuu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klovni, post: 40569, member: 91"] No en nyt ihan tiedä, onko tää mitään riippuvuutta, mutta jos mä en jostain syystä pääse musisoimaan, ni mulle tulee sellanen ahdistava olo ja tunnen itteni tosi stressaantuneeksi. Eli soittamiseen on kai jonkinlainen riippuvuuden kaltainen tila. Mä oon myös tosi tarkka itelleni tiettyjä ulkonäköjuttuja tarkastellessa, eli jos ne ei mun mielestä oo kohdallaan enkä näytä "sellaselta ku haluun näyttää" ni tuun ahdistuneeks ja tulee semmonen olo että mun pitää pyrkiä vaan korjaamaan ne "viat" itessäni. Alkoholi on myös sellanen asia, että voin/pystyn olla juomatta niin kauan kuin haluan, mutta jos menee tosi kauan aikaa eteenpäin, niin yhtäkkiä tulee semmonen olo "mun pitää nyt heti päästä juomaan" ja sitte mun todellakin pitää saada sitä viinaa, että se olo tasoittuu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kokemuksesi riippuvuuksista?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja