Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kokemuksesi riippuvuuksista?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mamiya" data-source="post: 40982" data-attributes="member: 176"><p>olen ollut riippuvainen liikunnasta, laihduttamisesta, ahmimisesta, oksentamisesta, ihon repiminen, kynsien syöminen, sokeri, nikotiini, alkoholista, piikittäminen, huumeet ja itsetuhoisuudesta, jotkut on off.</p><p></p><p>nykyisin olen koukussa sokeriin, nikotiiniin, jollain tavalla tapajuomiseen sekä subutexiin (opiaatti). sokerin ja nikotiinin lopettamisesta tulee lievähköt vieroitusoireet, mutta subutexiin viekkarit on sietämättömät ja kestää viikkoja ellei kuukausia (oireita on mm. pahoinvointi, ruokahaluttomuus, masennus, unettomuus, kylmä, kylmä hiki, lihasten ja luiden särky, iho kanan lihalla, huimaus, ripuli, vatsa säryt, pääkipu jne). oon käyttänyt reilu viis vuotta päivittäin ja koukussa oon, tarkoitus olis silti lopettaa. en enää päihdy tuosta, se saa vaan olon normaaliksi. ettei ole fyysisesti sairas. terveyden huumeet ja sokeri ja nikotiini on jo vienyt, onneksi ei lopullisesti kuitenkaan.</p><p></p><p>riippuvuudet vaikuttaa mun jokapäiväseen elämään liian paljon. rahaa on mennyt kymmeniä tuhansia, aikaa ja mielenterveyttä sitäkin enemmän. suonet on paskana ja ihme vaivoja ilmestyy tasasin väliajoin. on masennusta, ahdistusta, syömishäiriötä, adhd:ta, ptsd:tä ja muuta paskaa. oon ollu katkolla kaks kertaa, yhteensä about 8 viikkoa. sairaalassa pari kertaa myös. toivon etten sinne ikinä joudu, en kyllä usko, pään sekoittaminen on jäänyt kun tarkoitus on vaan pysyä terveenä. onneksi olen aloittanut terapian, vierottautua yritän myös ihan lähiaikoina. toivoa on niin kauan kun sydän lyö.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mamiya, post: 40982, member: 176"] olen ollut riippuvainen liikunnasta, laihduttamisesta, ahmimisesta, oksentamisesta, ihon repiminen, kynsien syöminen, sokeri, nikotiini, alkoholista, piikittäminen, huumeet ja itsetuhoisuudesta, jotkut on off. nykyisin olen koukussa sokeriin, nikotiiniin, jollain tavalla tapajuomiseen sekä subutexiin (opiaatti). sokerin ja nikotiinin lopettamisesta tulee lievähköt vieroitusoireet, mutta subutexiin viekkarit on sietämättömät ja kestää viikkoja ellei kuukausia (oireita on mm. pahoinvointi, ruokahaluttomuus, masennus, unettomuus, kylmä, kylmä hiki, lihasten ja luiden särky, iho kanan lihalla, huimaus, ripuli, vatsa säryt, pääkipu jne). oon käyttänyt reilu viis vuotta päivittäin ja koukussa oon, tarkoitus olis silti lopettaa. en enää päihdy tuosta, se saa vaan olon normaaliksi. ettei ole fyysisesti sairas. terveyden huumeet ja sokeri ja nikotiini on jo vienyt, onneksi ei lopullisesti kuitenkaan. riippuvuudet vaikuttaa mun jokapäiväseen elämään liian paljon. rahaa on mennyt kymmeniä tuhansia, aikaa ja mielenterveyttä sitäkin enemmän. suonet on paskana ja ihme vaivoja ilmestyy tasasin väliajoin. on masennusta, ahdistusta, syömishäiriötä, adhd:ta, ptsd:tä ja muuta paskaa. oon ollu katkolla kaks kertaa, yhteensä about 8 viikkoa. sairaalassa pari kertaa myös. toivon etten sinne ikinä joudu, en kyllä usko, pään sekoittaminen on jäänyt kun tarkoitus on vaan pysyä terveenä. onneksi olen aloittanut terapian, vierottautua yritän myös ihan lähiaikoina. toivoa on niin kauan kun sydän lyö. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kokemuksesi riippuvuuksista?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja