Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kokemuksia Nuotti-valmennuksesta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 92402" data-attributes="member: 34"><p>Hei mä voin kertoo oman kokemukseni jos siitä on hyötyä, nimittäin oon tällä hetkellä nuotti-valmennuksessa. Se alkoi mulla siis jossakin marraskuun tienoilla. Aluksi tapasin sitä mulle tutussa ympäristössä (en kuitenkaan kotona, mut sellasessa paikassa mihin sain kyydin vanhemmilta ja oli tuttu paikka joten ei ollu niin paha ja pystyin lähteen sinne), mut tosiaan sitten jossakin vaiheessa kun oltiin nähty muutamat kerrat, olikohan se joulun jälkeen sitten kun mulla alkoi vaikeutua todella paljon jopa autolla liikkuminen kun tuli niitä kohtauksia automatkallakin, niin sitten me vaihdettiin sen valmentajan kanssa ihan vaan puheluaikoihin. Siis ei videoyhteydellä vaan normi puheluja vaan. Nyt ollaan aika monta viikkoa tässä menty Pelkästään puhelimen välityksellä ja iha jees on mennyt kaiketi. Silleen periaatteessa voim kyl suositella mut toisaalta en tiiä itekään että mitä varten oon tossa. Siis mulle ehotti yks työntekijä jonka kanssa aiemmin olin yhteyksis et toi nuottivalmennus vois sopia mulle,niin koska se sitä ehotti ni aattelin et kai se sit tietää ku on ammattilainen. En nyt periaatteessa tiedä mitä muuta apua siitä on mullw ollu muuta ku se että on joku sellanen tukihenkilö joka voi auttaa esimerkiks sit lääkärikäynteihin yms liittyvis jutuis, siis kun sain ite puhelinajan varattua lääkäril ja sit se tyyppi kannustaa mua lähtee kauppaan ja kaikkee tämmöstä :D tosin kauppaan en oo vielä uskaltanut. Millonkoha oon viimeks käyny. En tänä vuonna ainakaan i think. Varmaan joulu- tai marraskuus :D</p><p></p><p>Mut joo. Tämmönen kokemus mulla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 92402, member: 34"] Hei mä voin kertoo oman kokemukseni jos siitä on hyötyä, nimittäin oon tällä hetkellä nuotti-valmennuksessa. Se alkoi mulla siis jossakin marraskuun tienoilla. Aluksi tapasin sitä mulle tutussa ympäristössä (en kuitenkaan kotona, mut sellasessa paikassa mihin sain kyydin vanhemmilta ja oli tuttu paikka joten ei ollu niin paha ja pystyin lähteen sinne), mut tosiaan sitten jossakin vaiheessa kun oltiin nähty muutamat kerrat, olikohan se joulun jälkeen sitten kun mulla alkoi vaikeutua todella paljon jopa autolla liikkuminen kun tuli niitä kohtauksia automatkallakin, niin sitten me vaihdettiin sen valmentajan kanssa ihan vaan puheluaikoihin. Siis ei videoyhteydellä vaan normi puheluja vaan. Nyt ollaan aika monta viikkoa tässä menty Pelkästään puhelimen välityksellä ja iha jees on mennyt kaiketi. Silleen periaatteessa voim kyl suositella mut toisaalta en tiiä itekään että mitä varten oon tossa. Siis mulle ehotti yks työntekijä jonka kanssa aiemmin olin yhteyksis et toi nuottivalmennus vois sopia mulle,niin koska se sitä ehotti ni aattelin et kai se sit tietää ku on ammattilainen. En nyt periaatteessa tiedä mitä muuta apua siitä on mullw ollu muuta ku se että on joku sellanen tukihenkilö joka voi auttaa esimerkiks sit lääkärikäynteihin yms liittyvis jutuis, siis kun sain ite puhelinajan varattua lääkäril ja sit se tyyppi kannustaa mua lähtee kauppaan ja kaikkee tämmöstä :D tosin kauppaan en oo vielä uskaltanut. Millonkoha oon viimeks käyny. En tänä vuonna ainakaan i think. Varmaan joulu- tai marraskuus :D Mut joo. Tämmönen kokemus mulla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kokemuksia Nuotti-valmennuksesta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja