Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kokemuksia ryhmätöistä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Mandalay" data-source="post: 32816" data-attributes="member: 23"><p>Ite inhoan ryhmätöitä, vaikka pääosin ne onkin aina menneet ihan hyvin. Mun ihan eka ryhmätyö amkissa oli kuitenkin ihan täysi painajainen, kun työtä aloittaessa kyselin työnjaoista ja eräs sitten ilmoitti tekevänsä koko jutusta 2/3 yksin. No itse sitten myönnyin ja päädyin tekemään jonkun pikkuosan jostain, kun en tuntenut tätä tyyppiä ja ajattelin, että se varmaan haluaa varmistua, että kaikki menee niinkuin se itse haluaa ja että se myös osaa asiansa, kun kerran itse niin päättäväisenä kertoi haluavansa tehdä kaiken itse ja sanoi muka aloittaneensa myös jo.</p><p></p><p>No selvisi sitten päivä ennen palautusta, että itse asiassa tää ei ollut tehnyt juuri mitään ja sen vähäisenkin ihan väärin lukematta edes ohjeita koko paskaan ja päädyin itse sitten viettämään koko edeltävän yön väsäämässä edes jotain esitettäväksi kelpaavaa. Esittäessä tää samainen tyyppi vaan jätti tulematta ja sain ite kaikki haukut opettajalta. Juuri ja juuri päästiin läpi, mutta oon vieläkin tän opettajan mustalla listalla ja tää vitun sankari pääsi kuin koira veräjästä, kun ope vissiin luuli, että minä olin siinä se, joka pilasi sen työn. No opin ainakin sen, että kehenkään ei kannata luottaa ja kaikki kannattaa vaan jakaa tasaisesti ihan sama vaikka joku haluaisikin yksin tehdä kaiken. Sitä en vieläkään tosin ymmärrä, mikä sillä toisella mahtoi olla motiivina tälle koko selkkaukselle, kun sai se itsekin siitä huonon arvosanan vaikka huudoilta välttyikin D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mandalay, post: 32816, member: 23"] Ite inhoan ryhmätöitä, vaikka pääosin ne onkin aina menneet ihan hyvin. Mun ihan eka ryhmätyö amkissa oli kuitenkin ihan täysi painajainen, kun työtä aloittaessa kyselin työnjaoista ja eräs sitten ilmoitti tekevänsä koko jutusta 2/3 yksin. No itse sitten myönnyin ja päädyin tekemään jonkun pikkuosan jostain, kun en tuntenut tätä tyyppiä ja ajattelin, että se varmaan haluaa varmistua, että kaikki menee niinkuin se itse haluaa ja että se myös osaa asiansa, kun kerran itse niin päättäväisenä kertoi haluavansa tehdä kaiken itse ja sanoi muka aloittaneensa myös jo. No selvisi sitten päivä ennen palautusta, että itse asiassa tää ei ollut tehnyt juuri mitään ja sen vähäisenkin ihan väärin lukematta edes ohjeita koko paskaan ja päädyin itse sitten viettämään koko edeltävän yön väsäämässä edes jotain esitettäväksi kelpaavaa. Esittäessä tää samainen tyyppi vaan jätti tulematta ja sain ite kaikki haukut opettajalta. Juuri ja juuri päästiin läpi, mutta oon vieläkin tän opettajan mustalla listalla ja tää vitun sankari pääsi kuin koira veräjästä, kun ope vissiin luuli, että minä olin siinä se, joka pilasi sen työn. No opin ainakin sen, että kehenkään ei kannata luottaa ja kaikki kannattaa vaan jakaa tasaisesti ihan sama vaikka joku haluaisikin yksin tehdä kaiken. Sitä en vieläkään tosin ymmärrä, mikä sillä toisella mahtoi olla motiivina tälle koko selkkaukselle, kun sai se itsekin siitä huonon arvosanan vaikka huudoilta välttyikin D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kokemuksia ryhmätöistä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja