Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kokemuksia ryhmätöistä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 32825" data-attributes="member: 89"><p>Itse en ryhmätöistä erityisesti pidä, koska epäsosiaalisena olentona en ole hyvä olemaan kanssakäynnissä muiden ihmisten kanssa, eikä omaa näkemystä asioista saa helposti ryhmätöissä tuotua esille. Tietty ryhmätöissä on se etu, että työtaakka on pienempi, kuin kaikkea ei yksin tehdä, ja ryhmätöitä on kiva tehdä, kun ryhmät jäsenet ovat mukavia ja työnsä tekeviä. Itselle on välillä eksynyt ryhmiini näitä sluibailijoita, mutta ei tule ryhmätöistä erityisen huonoa kokemusta mieleen. :D </p><p></p><p>Ryhmätyöt on muutenkin kuormittavia, kun niissä pitää ajatella muita ja olla tekemisissä muiden kanssa. En vaan osaa jutella ihmisille, ja yksinäisenä olentona en löydä työskentelyryhmää omasta tahdostani. Kaikki aina valkkaa omat kaverinsa ryhmään, ja itse päädyn ryhmien jäseneksi joko ylimääräisenä tai arpomalla. On kyl joskus mun opetusryhmän opiskelijat pyytänyt mua ryhmiin, mut vain lähinnä sen takia, ettei mun tarttis mennä meidän koulun peruslinjalaisten sekaan, joita en lainkaan tunne. :D Oon siis kuvislinjalla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 32825, member: 89"] Itse en ryhmätöistä erityisesti pidä, koska epäsosiaalisena olentona en ole hyvä olemaan kanssakäynnissä muiden ihmisten kanssa, eikä omaa näkemystä asioista saa helposti ryhmätöissä tuotua esille. Tietty ryhmätöissä on se etu, että työtaakka on pienempi, kuin kaikkea ei yksin tehdä, ja ryhmätöitä on kiva tehdä, kun ryhmät jäsenet ovat mukavia ja työnsä tekeviä. Itselle on välillä eksynyt ryhmiini näitä sluibailijoita, mutta ei tule ryhmätöistä erityisen huonoa kokemusta mieleen. :D Ryhmätyöt on muutenkin kuormittavia, kun niissä pitää ajatella muita ja olla tekemisissä muiden kanssa. En vaan osaa jutella ihmisille, ja yksinäisenä olentona en löydä työskentelyryhmää omasta tahdostani. Kaikki aina valkkaa omat kaverinsa ryhmään, ja itse päädyn ryhmien jäseneksi joko ylimääräisenä tai arpomalla. On kyl joskus mun opetusryhmän opiskelijat pyytänyt mua ryhmiin, mut vain lähinnä sen takia, ettei mun tarttis mennä meidän koulun peruslinjalaisten sekaan, joita en lainkaan tunne. :D Oon siis kuvislinjalla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kokemuksia ryhmätöistä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja