Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kokemuksia ryhmätöistä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="imperfekti" data-source="post: 33171" data-attributes="member: 62"><p>Mulla ei ole mitään kovin kamalia kokemuksia. Joskus on tehty vähän kiireisellä aikataululla, mutta aina on tullut valmista ennen deadlinea. Yhdellä filosofian kurssilla meillä oli muistaakseni viiden hengen ryhmä, mutta kahdesta ei koskaan kuulunut mitään. Saatiin vitonen, vaikka suunniteltiin esitelmä edellisenä päivänä (kaikki oli lukenu sovitun luvun kirjasta, sitten siitä keskusteltiin ja sovittiin suunnilleen, mitä puhutaan). Meni yllättävän hyvin.</p><p></p><p>Joskus lukiossa piti tehdä joku yhteiskuntaopin esitelmä. Siihen tuli otsikoksi "PAKKO RUOTSI" ja olin ilmeisesti hirvee nillittäjä, kun huomautin siitä.</p><p></p><p>Lukupiirit on ollu ihan kivoja, mitä nyt kommunikaatio ja muutama muukin asia vähän ontui edellisellä kurssilla. Kaikkien piti lukea joku artikkeli ja kertoa siitä muille lukupiiriläisille, yksi ryhmäläisistä ei ensin löytänyt artikkelia (minä linkkasin hänelle yhden löytämäni) ja sitten ei osannut oikein kertoa siitä mitään, koska ei oikein ollut ehtinyt lukea sitä. (Se oli niin kiinnostava, että toivoisin, että olisin valinnut sen itse.) Muiden ryhmäläisten artikkelit piti lukea etukäteen. Olisi varmaan pitänyt sopia joku deadline niiden valitsemiselle, koska ne sai luettavaksi edeltävänä iltana. Koko ryhmän kanssa piti sitten käydä läpi ne artikkelit. Yksi ryhmäläinen katosi zoomista juuri ennen omaa vuoroaan, ja kolmas esitteli artikkelin valmistautumatta.</p><p></p><p>Kerran yksi samassa lukupiirissä ollut kertoi, että toisella kurssilla hänen kanssaan samassa ryhmässä ollut oli nukantanut kesken zoom-tapaamisen. D: Tämä sama lukupiiri oli muuten paras ikinä, olin varmaan itse se paskin jäsen. En olisi ikinä saanut mitään niin luovaa aikaiseksi, mutta siinä ryhmässä sattui olemaan jotain taiteilijoita. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="imperfekti, post: 33171, member: 62"] Mulla ei ole mitään kovin kamalia kokemuksia. Joskus on tehty vähän kiireisellä aikataululla, mutta aina on tullut valmista ennen deadlinea. Yhdellä filosofian kurssilla meillä oli muistaakseni viiden hengen ryhmä, mutta kahdesta ei koskaan kuulunut mitään. Saatiin vitonen, vaikka suunniteltiin esitelmä edellisenä päivänä (kaikki oli lukenu sovitun luvun kirjasta, sitten siitä keskusteltiin ja sovittiin suunnilleen, mitä puhutaan). Meni yllättävän hyvin. Joskus lukiossa piti tehdä joku yhteiskuntaopin esitelmä. Siihen tuli otsikoksi "PAKKO RUOTSI" ja olin ilmeisesti hirvee nillittäjä, kun huomautin siitä. Lukupiirit on ollu ihan kivoja, mitä nyt kommunikaatio ja muutama muukin asia vähän ontui edellisellä kurssilla. Kaikkien piti lukea joku artikkeli ja kertoa siitä muille lukupiiriläisille, yksi ryhmäläisistä ei ensin löytänyt artikkelia (minä linkkasin hänelle yhden löytämäni) ja sitten ei osannut oikein kertoa siitä mitään, koska ei oikein ollut ehtinyt lukea sitä. (Se oli niin kiinnostava, että toivoisin, että olisin valinnut sen itse.) Muiden ryhmäläisten artikkelit piti lukea etukäteen. Olisi varmaan pitänyt sopia joku deadline niiden valitsemiselle, koska ne sai luettavaksi edeltävänä iltana. Koko ryhmän kanssa piti sitten käydä läpi ne artikkelit. Yksi ryhmäläinen katosi zoomista juuri ennen omaa vuoroaan, ja kolmas esitteli artikkelin valmistautumatta. Kerran yksi samassa lukupiirissä ollut kertoi, että toisella kurssilla hänen kanssaan samassa ryhmässä ollut oli nukantanut kesken zoom-tapaamisen. D: Tämä sama lukupiiri oli muuten paras ikinä, olin varmaan itse se paskin jäsen. En olisi ikinä saanut mitään niin luovaa aikaiseksi, mutta siinä ryhmässä sattui olemaan jotain taiteilijoita. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kokemuksia ryhmätöistä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja