Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kokemuksia ryhmätöistä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 91010" data-attributes="member: 89"><p>No niin, herätetään tää keskustelu eloon pitkästä aikaan.</p><p></p><p>Tää mun tarina ei perustu koulujen perinteisiin projektityyppisiin ryhmätöihin. Koska tässä kouluaiheisessa hommassa on yhteistyötä, niin päätin tän lisätä tänne.</p><p></p><p>Meillä koulun oppilaskunnassa on jokaisesta opiskeluryhmästä noin 1<span style="font-size: 12px"><strong>—</strong></span>3 oppilasta jäseninä. Mun lisäks meidän luokalta on kaks tyyppiä myös siinä mukana. Ja siis ongelma tässä on se, etteivät he ikinä ole kokouksissa paikalla. :'D Yks näistä oli kerran ja toinen näistä kaksi. Sitä mä mietinkin, et miks ne sinne ylipäätään tuli, jos ne kerta ei siellä viiti olla. Nää on aiemmin olleet muissa kouluissaan oppilaskunnassa. Kai sit aattelivat, että täällä peruskoulun tavoin pääsee livahtaa tunneilta pakoon kokouksiin. Ja siis meillä kokoukset on koulupäivän jälkeen. Ja kyllä inhotti se, kun meidän koulun ekois bileis yks näistä esiintyi oppilaskunnan puheessa vähän maireen oloisena, vaikkei koko tyyppi ole oikeestaan mitään tehnyt oppilaskunnan eteen. :D Ja siis nää kaks tyyppii jatkuvasti lintsailee koulusta, että kai siinä sit piilee toi niiden vapaamatkustus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 91010, member: 89"] No niin, herätetään tää keskustelu eloon pitkästä aikaan. Tää mun tarina ei perustu koulujen perinteisiin projektityyppisiin ryhmätöihin. Koska tässä kouluaiheisessa hommassa on yhteistyötä, niin päätin tän lisätä tänne. Meillä koulun oppilaskunnassa on jokaisesta opiskeluryhmästä noin 1[SIZE=3][B]—[/B][/SIZE]3 oppilasta jäseninä. Mun lisäks meidän luokalta on kaks tyyppiä myös siinä mukana. Ja siis ongelma tässä on se, etteivät he ikinä ole kokouksissa paikalla. :'D Yks näistä oli kerran ja toinen näistä kaksi. Sitä mä mietinkin, et miks ne sinne ylipäätään tuli, jos ne kerta ei siellä viiti olla. Nää on aiemmin olleet muissa kouluissaan oppilaskunnassa. Kai sit aattelivat, että täällä peruskoulun tavoin pääsee livahtaa tunneilta pakoon kokouksiin. Ja siis meillä kokoukset on koulupäivän jälkeen. Ja kyllä inhotti se, kun meidän koulun ekois bileis yks näistä esiintyi oppilaskunnan puheessa vähän maireen oloisena, vaikkei koko tyyppi ole oikeestaan mitään tehnyt oppilaskunnan eteen. :D Ja siis nää kaks tyyppii jatkuvasti lintsailee koulusta, että kai siinä sit piilee toi niiden vapaamatkustus. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kokemuksia ryhmätöistä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja