Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kokemuksia ryhmätöistä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="azgeda" data-source="post: 91823" data-attributes="member: 26"><p>yleensä ryhmätyöt on kivoja, mutta se vähän riippuu aiheesta! jos se on mälsä aihe (ylipäänsä joku yhteiskuntaopin asia tyylisesti), niin sillon ei huvittais tehä ylipäänsä mitään, mutta jos se aihe on mielenkiintonen (psykologiasta joku), niin sitten nautin siitä tekemisestä! mutta jos se aihe on joku, josta oon tosi innoissani, niin..sillon haluisin tehä sen ite :D koska välillä haluun tehä X asian just omalla tavalla.</p><p></p><p>yläasteella vihasin ryhmätöitä, koska...</p><p>1) vihasin sillon esittämistä</p><p>2) miulla oli vaan kaks kaverii ja yleensä ei saatu ees päättää ryhmiä, joten useimmiten päädyin kiusaajien kaa samaan ryhmään :')</p><p></p><p>mutta nyt lukiossa rakastan niitä, koska...</p><p>1) rakastan nykyään esittämistä :D</p><p>2) oon kaikkien miun luokkalaisten kaveri, joten se on ihan se ja sama mihin ryhmään meen, vaikka toisaalta saahaan päättää ite (lukuun ottamatta harvoja poikkeuksia)</p><p></p><p>mie teen hyvin yleensä ryhmätyöt miun parin kaverin kaa ja hyö kaks on oikeesti hyviä koulussa :D toinen heistä saa kaikista aineista 10 ja 9, sekä hän on vaan nero, joten tulee väkisinkin välillä vähän tyhmä olo (varsinkin kun puhuvat usein matikasta ja fysiikasta ._.).</p><p>heiän kaa on super kiva tehä, koska...noh, hyö kerää suurimman osan tiedosta ja mie valitsen sen helpoimman aihealueen, mistä kertoo (ja koska oon hyvä piirtämisessä, niin toimin kans kuvittajana :'D). mutta mie muutenkin tykkään viettää aikaa heiän kaa :)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="azgeda, post: 91823, member: 26"] yleensä ryhmätyöt on kivoja, mutta se vähän riippuu aiheesta! jos se on mälsä aihe (ylipäänsä joku yhteiskuntaopin asia tyylisesti), niin sillon ei huvittais tehä ylipäänsä mitään, mutta jos se aihe on mielenkiintonen (psykologiasta joku), niin sitten nautin siitä tekemisestä! mutta jos se aihe on joku, josta oon tosi innoissani, niin..sillon haluisin tehä sen ite :D koska välillä haluun tehä X asian just omalla tavalla. yläasteella vihasin ryhmätöitä, koska... 1) vihasin sillon esittämistä 2) miulla oli vaan kaks kaverii ja yleensä ei saatu ees päättää ryhmiä, joten useimmiten päädyin kiusaajien kaa samaan ryhmään :') mutta nyt lukiossa rakastan niitä, koska... 1) rakastan nykyään esittämistä :D 2) oon kaikkien miun luokkalaisten kaveri, joten se on ihan se ja sama mihin ryhmään meen, vaikka toisaalta saahaan päättää ite (lukuun ottamatta harvoja poikkeuksia) mie teen hyvin yleensä ryhmätyöt miun parin kaverin kaa ja hyö kaks on oikeesti hyviä koulussa :D toinen heistä saa kaikista aineista 10 ja 9, sekä hän on vaan nero, joten tulee väkisinkin välillä vähän tyhmä olo (varsinkin kun puhuvat usein matikasta ja fysiikasta ._.). heiän kaa on super kiva tehä, koska...noh, hyö kerää suurimman osan tiedosta ja mie valitsen sen helpoimman aihealueen, mistä kertoo (ja koska oon hyvä piirtämisessä, niin toimin kans kuvittajana :'D). mutta mie muutenkin tykkään viettää aikaa heiän kaa :) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kokemuksia ryhmätöistä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja