Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
kokemuksia sisäistetystä naisvihasta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 85794" data-attributes="member: 289"><p>minä, kun tuun kattomaan et jaahas mitäs varasijassa tapahtuu, näen tän keskustelun ja aattelen, et KAPPAS tänne pitääki tulla muistaa vastaamaan päivällä. suljen varasijan ja meinaan mennä nukkumaan. NO ENPÄS MENNYTKÄÄN, ku oli pakko tulla ranttaamaan kello puoli kuusi aamulla! 🤣</p><p></p><p>ensinnäkin: sisäistetty naisviha on paskaa. yhteiskunta ei tee tarpeeksi sen kitkemiseksi ja siksi meidän täytyy huutaa lujempaa. pistä vittu keski-ikäset miehet asialle ja mene itse perässä... smh. etukäteen jo kaikille tähän ketjuun vastaaville: teijän kokemukset on valid ja vika ei ole meissä, koska me ei olla luotu tätä paskaa systeemiä. niin on ollut ja niin on aina olevan! D:</p><p></p><p>toiseksi: ... mä oon pahoillani, et sul on noin raskas perhe. siis voi luojan tähden, mä rukoilen, et sun äiti ymmärtää joskus, miten problemaattinen se on ja muuttaa asenteitaan lopullisesti. veljestäsi en ois niin toiveikas honestly, hän on vissii aika syvällä incel-puolella... mut siihen asti, että edes äiti muuttaisi asenteitaan niin jep, molemmat saa haistaa pitkän vitun - ja hankkia harrastuksen,n ni ei tarvis KOKO AJAN puuttua sinun pukeutumiseen tai ylipäätää sinun elämään. huokaus.</p><p></p><p>also, aloin ihan miettimään tota, että miks sun <em>veljelle</em> toi ois ongelma, että oot _kotona_ niis vaatteis ku haluat. no minähän kräkkäsin koodin, vastaus on suoraan neniemme edessä! katos nyt, ku kaikki siellä konsertissaki oli huoria ni hän ei halua et sust tulee samanlainen! ku <strong>*GASP* </strong>olet herranjumala kotona <em>mukavissa</em> ja niis vaatteis ku <em>haluat</em>, jotka siis eivät ole luokkaa onepiece - joka sekään ei peitä tarpeeksi!!!!!1! vittu hohhoijaa taas :D mut iha legit, veljesi on typerä ja tuskin muuksi muuttuu - otan osaa. honestly.</p><p></p><p></p><p></p><p>omia kokemuksia sisäistetyn naisvihan kanssa on paljon, niinku varmaan monella muullakin. lisäksi se on niin normalisoitua meijän yhteiskunnassa, että ihan kaikkia ei edes ole tiedostanut olevan sitä itseään. mulle tulee päällimmäisenä mieleen mu twerkkivideoista koitunut reaktio, jolloin jopa tosiaan mu oma isä tuli sanomaan mulle, että noi videot on sama asia ku seksi basically... puhumattakaan siitä kaikesta, mitä sain osakseni niist videoist. onneks vaan tyyliin yks ihminen tuli niinku mulle sanoo typeriä juttuja, mut tiedän, et olin iso puheenaihe sillon. tiedän, että ihmiset aatteli, et MITEN TOI VITTU KEHTAA KETÄ SE YRITTÄÄ HOUKUTELLA ja varmasti mietti myös että YÖÖÖK TOIHAN ON LÄSKI MITÄ VITTUA ja vaikka mitä.</p><p></p><p>twerkki on tähän oiva esimerkki, koska se herättää niin paljon tunteita ihmisissä. twerkkaava nainen on halpa, tyrkky, typerä, ei ymmärrä että ihmisarvo laskee ku twerkkaa, tekee seksuaalisuutensa ja/tai itsensä näkyväksi ja EI VÄLTTÄMÄTTÄ TEE SITÄ ESITELLÄKSEEN ITSEÄÄN MIEHILLE!!!1 eli hyvin lyhyesti: pyhäinhäväistys! kill it with fire!</p><p></p><p>on se hauskaa, ku nainen ei saa toteuttaa itseään ja vielä painaa väärän verran ja näyttää väärältä ja vittu hohhoijaa saatana, mie sanon! aina naisia kontrolloidaan - ulkonäöllisissä asioissa varsinkin. vittu mitä skeidaa. huokaus. mut niin! eipä tosiaan varsinkaan enää kiinnosta mitä muut miettii, siinähä ajattelevat ja todistavat olevansa pikkumaisia ihmisiä. mun äiti sano joskus, et hän ei ymmärrä miks niinku julkasen niitä tai niinku et hän ei ymmärrä twerkkiä - joka on ok, koska ei sanonu sitä mitenkää vihamielisesti ja ei yrittäny moralisoida mua. otapa iskä ja koko mu kotikaupunki vähän oppia, hm?</p><p></p><p>omakohtaisesti en ole sillai kokenut tästä - muistaakseni? - mut myös onlyfansin pitäminen tai muu seksityö saa kyllä naisvihaajat liikkeelle. yksi mun tuttu sano, että hänen mielestä seksityö pitäs kieltää. hmm, mielenkiintosta, että seksityö halutaan kieltää, kun pääasiassa naiset tekee sitä... hmm, vaikuttaa siltä, että kun nainen saa päättää omasta kehostaan, niin se on ongelma! ohhoh, kukapa olisi uskonut!</p><p></p><p>mutta niin, muistan kyl yhden yksittäisen tapauksen tosi hyvin. mä pidin joskus paljon hameita ja mekkoja - ja viime aikoina oon ajatellu palata tähän - ja tykkäsin myös lyhyistä hameista. tai no, lyhyehköistä eli puoleen reiteen - vähän polven yläpuolelle ulottuvista ja käytin niit myös usein. olin vissii menos ehkä kaupungille tai jotain, ja olin sit laittanu kivan topin ja mu lempparihameen. äiti ja mu toine sisko sit sano, että mu hame on liian lyhyt ja jotain muutaki vissii et niinku joku ahdistelija kiinnostuu must sen takii - mut enpä mä enää kuullu ku vihastuin niin perkeleesti. siinä mie sit aloin itkemään ja huusin kurkku suorana, että "mitä se teil kuuluu miten mä pukeudun?" sitte juoksin mu huoneeseen, löin oven niin lujaa kiinni ku koskaan pystyin ja itkin sängyssä ku vitutti nii paljon.</p><p></p><p>joku varmaan miettii et olipa iso reaktio ja että ehkä vähän ylireagoin - olen eri mieltä, kerron miksi. kun kuulet koko elämäsi tollasta paskaa ja vaikka mitä muuta, joka kertoo vain sanojan naisvihasta, niin kyllä siinä alkaa keittää yli ja joskus ihan vitusti. vaikka se asia, mitä sanottais ois pieni, ni siin on takana <em>monen vuoden</em> edestä samanlaisia ellei pahempia kokemuksia. tämä pätee moneen muuhunkin asiaan, ku pelkästään naisvihan kokemiseen. mut anyway, siksi mä koen, että reagoin oikein ja mun ei tarvinnut keneltäkään pyytää anteeksi - sitä siis, kun tulin niin ns. pois omalta kaistaltani enkä ollut vaan hiljaa, kuten naisen "kuuluu". onneksi mun perhe ei ajattele tolla tavalla, mut ikävän moni ajattelee vieläkin.</p><p></p><p>hetken ku olin ollu mu huonees, ni mu vanhin sisko tuli mu luo ja oli minun kaa samaa mieltä. ja sano että hän tietää, et jos jostain syystä joku meinais hyökätä mu kimppuun ni minähän näyttäisin sille ihmiselle - ja hän on ihan oikeessa. sit ku olin aikani ihmetelly ja itkeny ni sit menin takas keittiöön, ja mu äiti ja sisko sano et he vaa on huolissaan et mul käy joskus jotaki. en muista enää iha mitä sanoin, mut luultavast sanoin, että jos mul jotai käy ni ei tasan johdu mun vaatteista ja minä pistän kyl kenelle vaan luun kurkkuun, jos/kun tarvitsee D: eli he sai sen ongelman puettua sanoiksi: he on huolissaan mun turvallisuudesta, joka oikeesti johtuu miehistä eikä mun vaatteista. mut meidät on opetettu ajattelemaan, että ongelma on vaatetus eikä turvattomat miehet.</p><p></p><p>ja tiättekö mitä? eipä oo enää kukaan sanonu mu vaatetuksesta mitään. eli <strong>tldr</strong>: jos vain mitenkään koette pystyvänne, SANOKAA epäkohdista. huutakaa epäkohdista, opettakaa epäkohdista, älkää antako periksi! ehkä joskus tää maailma pysähtyy kuuntelemaan, eikä vaan tyydy aattelee et "aha taas vaikea nainen..." - eli nainen, joka puhuu vääryydestä ääneen. sellaista naista tää maailma ikävä kyllä vieläkin pelkää - joka on oikeesti aika tragikoomista, jos multa kysytään.</p><p></p><p>HUHHUH, oksensin tähän sitten ihan kaiken D::::: tekipä hyvää saada kaikki ulos! AAAAHHHH. suosittelen kaikille avautumaan, se auttaa! D: ja also ehheh, sori kaikille ku tuli niin pitkä viesti D:</p><p></p><p>// edit: OKKKKKKKEI julkasin tän just ja... siis voi tsiisus, sori ja iso hatunnosto niille, jotka tän lukee D::::::</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 85794, member: 289"] minä, kun tuun kattomaan et jaahas mitäs varasijassa tapahtuu, näen tän keskustelun ja aattelen, et KAPPAS tänne pitääki tulla muistaa vastaamaan päivällä. suljen varasijan ja meinaan mennä nukkumaan. NO ENPÄS MENNYTKÄÄN, ku oli pakko tulla ranttaamaan kello puoli kuusi aamulla! 🤣 ensinnäkin: sisäistetty naisviha on paskaa. yhteiskunta ei tee tarpeeksi sen kitkemiseksi ja siksi meidän täytyy huutaa lujempaa. pistä vittu keski-ikäset miehet asialle ja mene itse perässä... smh. etukäteen jo kaikille tähän ketjuun vastaaville: teijän kokemukset on valid ja vika ei ole meissä, koska me ei olla luotu tätä paskaa systeemiä. niin on ollut ja niin on aina olevan! D: toiseksi: ... mä oon pahoillani, et sul on noin raskas perhe. siis voi luojan tähden, mä rukoilen, et sun äiti ymmärtää joskus, miten problemaattinen se on ja muuttaa asenteitaan lopullisesti. veljestäsi en ois niin toiveikas honestly, hän on vissii aika syvällä incel-puolella... mut siihen asti, että edes äiti muuttaisi asenteitaan niin jep, molemmat saa haistaa pitkän vitun - ja hankkia harrastuksen,n ni ei tarvis KOKO AJAN puuttua sinun pukeutumiseen tai ylipäätää sinun elämään. huokaus. also, aloin ihan miettimään tota, että miks sun [I]veljelle[/I] toi ois ongelma, että oot _kotona_ niis vaatteis ku haluat. no minähän kräkkäsin koodin, vastaus on suoraan neniemme edessä! katos nyt, ku kaikki siellä konsertissaki oli huoria ni hän ei halua et sust tulee samanlainen! ku [B]*GASP* [/B]olet herranjumala kotona [I]mukavissa[/I] ja niis vaatteis ku [I]haluat[/I], jotka siis eivät ole luokkaa onepiece - joka sekään ei peitä tarpeeksi!!!!!1! vittu hohhoijaa taas :D mut iha legit, veljesi on typerä ja tuskin muuksi muuttuu - otan osaa. honestly. omia kokemuksia sisäistetyn naisvihan kanssa on paljon, niinku varmaan monella muullakin. lisäksi se on niin normalisoitua meijän yhteiskunnassa, että ihan kaikkia ei edes ole tiedostanut olevan sitä itseään. mulle tulee päällimmäisenä mieleen mu twerkkivideoista koitunut reaktio, jolloin jopa tosiaan mu oma isä tuli sanomaan mulle, että noi videot on sama asia ku seksi basically... puhumattakaan siitä kaikesta, mitä sain osakseni niist videoist. onneks vaan tyyliin yks ihminen tuli niinku mulle sanoo typeriä juttuja, mut tiedän, et olin iso puheenaihe sillon. tiedän, että ihmiset aatteli, et MITEN TOI VITTU KEHTAA KETÄ SE YRITTÄÄ HOUKUTELLA ja varmasti mietti myös että YÖÖÖK TOIHAN ON LÄSKI MITÄ VITTUA ja vaikka mitä. twerkki on tähän oiva esimerkki, koska se herättää niin paljon tunteita ihmisissä. twerkkaava nainen on halpa, tyrkky, typerä, ei ymmärrä että ihmisarvo laskee ku twerkkaa, tekee seksuaalisuutensa ja/tai itsensä näkyväksi ja EI VÄLTTÄMÄTTÄ TEE SITÄ ESITELLÄKSEEN ITSEÄÄN MIEHILLE!!!1 eli hyvin lyhyesti: pyhäinhäväistys! kill it with fire! on se hauskaa, ku nainen ei saa toteuttaa itseään ja vielä painaa väärän verran ja näyttää väärältä ja vittu hohhoijaa saatana, mie sanon! aina naisia kontrolloidaan - ulkonäöllisissä asioissa varsinkin. vittu mitä skeidaa. huokaus. mut niin! eipä tosiaan varsinkaan enää kiinnosta mitä muut miettii, siinähä ajattelevat ja todistavat olevansa pikkumaisia ihmisiä. mun äiti sano joskus, et hän ei ymmärrä miks niinku julkasen niitä tai niinku et hän ei ymmärrä twerkkiä - joka on ok, koska ei sanonu sitä mitenkää vihamielisesti ja ei yrittäny moralisoida mua. otapa iskä ja koko mu kotikaupunki vähän oppia, hm? omakohtaisesti en ole sillai kokenut tästä - muistaakseni? - mut myös onlyfansin pitäminen tai muu seksityö saa kyllä naisvihaajat liikkeelle. yksi mun tuttu sano, että hänen mielestä seksityö pitäs kieltää. hmm, mielenkiintosta, että seksityö halutaan kieltää, kun pääasiassa naiset tekee sitä... hmm, vaikuttaa siltä, että kun nainen saa päättää omasta kehostaan, niin se on ongelma! ohhoh, kukapa olisi uskonut! mutta niin, muistan kyl yhden yksittäisen tapauksen tosi hyvin. mä pidin joskus paljon hameita ja mekkoja - ja viime aikoina oon ajatellu palata tähän - ja tykkäsin myös lyhyistä hameista. tai no, lyhyehköistä eli puoleen reiteen - vähän polven yläpuolelle ulottuvista ja käytin niit myös usein. olin vissii menos ehkä kaupungille tai jotain, ja olin sit laittanu kivan topin ja mu lempparihameen. äiti ja mu toine sisko sit sano, että mu hame on liian lyhyt ja jotain muutaki vissii et niinku joku ahdistelija kiinnostuu must sen takii - mut enpä mä enää kuullu ku vihastuin niin perkeleesti. siinä mie sit aloin itkemään ja huusin kurkku suorana, että "mitä se teil kuuluu miten mä pukeudun?" sitte juoksin mu huoneeseen, löin oven niin lujaa kiinni ku koskaan pystyin ja itkin sängyssä ku vitutti nii paljon. joku varmaan miettii et olipa iso reaktio ja että ehkä vähän ylireagoin - olen eri mieltä, kerron miksi. kun kuulet koko elämäsi tollasta paskaa ja vaikka mitä muuta, joka kertoo vain sanojan naisvihasta, niin kyllä siinä alkaa keittää yli ja joskus ihan vitusti. vaikka se asia, mitä sanottais ois pieni, ni siin on takana [I]monen vuoden[/I] edestä samanlaisia ellei pahempia kokemuksia. tämä pätee moneen muuhunkin asiaan, ku pelkästään naisvihan kokemiseen. mut anyway, siksi mä koen, että reagoin oikein ja mun ei tarvinnut keneltäkään pyytää anteeksi - sitä siis, kun tulin niin ns. pois omalta kaistaltani enkä ollut vaan hiljaa, kuten naisen "kuuluu". onneksi mun perhe ei ajattele tolla tavalla, mut ikävän moni ajattelee vieläkin. hetken ku olin ollu mu huonees, ni mu vanhin sisko tuli mu luo ja oli minun kaa samaa mieltä. ja sano että hän tietää, et jos jostain syystä joku meinais hyökätä mu kimppuun ni minähän näyttäisin sille ihmiselle - ja hän on ihan oikeessa. sit ku olin aikani ihmetelly ja itkeny ni sit menin takas keittiöön, ja mu äiti ja sisko sano et he vaa on huolissaan et mul käy joskus jotaki. en muista enää iha mitä sanoin, mut luultavast sanoin, että jos mul jotai käy ni ei tasan johdu mun vaatteista ja minä pistän kyl kenelle vaan luun kurkkuun, jos/kun tarvitsee D: eli he sai sen ongelman puettua sanoiksi: he on huolissaan mun turvallisuudesta, joka oikeesti johtuu miehistä eikä mun vaatteista. mut meidät on opetettu ajattelemaan, että ongelma on vaatetus eikä turvattomat miehet. ja tiättekö mitä? eipä oo enää kukaan sanonu mu vaatetuksesta mitään. eli [B]tldr[/B]: jos vain mitenkään koette pystyvänne, SANOKAA epäkohdista. huutakaa epäkohdista, opettakaa epäkohdista, älkää antako periksi! ehkä joskus tää maailma pysähtyy kuuntelemaan, eikä vaan tyydy aattelee et "aha taas vaikea nainen..." - eli nainen, joka puhuu vääryydestä ääneen. sellaista naista tää maailma ikävä kyllä vieläkin pelkää - joka on oikeesti aika tragikoomista, jos multa kysytään. HUHHUH, oksensin tähän sitten ihan kaiken D::::: tekipä hyvää saada kaikki ulos! AAAAHHHH. suosittelen kaikille avautumaan, se auttaa! D: ja also ehheh, sori kaikille ku tuli niin pitkä viesti D: // edit: OKKKKKKKEI julkasin tän just ja... siis voi tsiisus, sori ja iso hatunnosto niille, jotka tän lukee D:::::: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
kokemuksia sisäistetystä naisvihasta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja