Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Konfirmaatio: done
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 55299" data-attributes="member: 167"><p>Muakin alko itkettää konfirmaatiossa, tosin sen takia, koska mut pakotettiin taas juomaan kamalan makuista viiniä vaikka pyysin alkoholitonta. Leirin viimesenä päivänä yks ohjaajista mainosti jotain tapahtumaa syksyllä, jota ei muka kannattaisi jättää välistä ja jossa voitais taas nähä toisiamme. Mulla ei ollut pienintäkään aikomusta mennä sinne. </p><p></p><p>En tiiä, mikä on peli nimeltä Spike, mutta siitä tuli mieleen se lohikäärme My little ponysta. Näin siitä oikeastaan unta, tarkemmin ottaen painajaista, vain vähän ennen riparin alkua... Unessa Spike oli joku ihmeen paha demoni, joka tuli ku ovi oli auki ja se tuli sinne meidän ripariryhmään. En juurikaan muista sitä unta, mutta jos nyt muutaman päivän päästä saan katottua mun vanhoja viestejä niin saatan sen löytää, kerroin siitä nimittäin whapissa mun kavereille.</p><p></p><p>Mutta mun traumoja nyt enempää muistelematta(:D), tosi siistiä, että sulla jäi noin hyvät fiilikset ja muistot riparista! On mahtavaa, jos porukassa on noin hyvä yhteishenki!(tai niin oletan, en ole oikeastaan koskaan ollut mukana missään tuollaisessa yhteishengessä ja jopa kavereiden kanssa tunnen oloni joskus ulkopuoliseksi...) Onnea ripille pääsystä! :) Onko tietoa, tuletko pääsemään kummiksi jossain vaiheessa, tai haluisitko tulla kummiksi?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 55299, member: 167"] Muakin alko itkettää konfirmaatiossa, tosin sen takia, koska mut pakotettiin taas juomaan kamalan makuista viiniä vaikka pyysin alkoholitonta. Leirin viimesenä päivänä yks ohjaajista mainosti jotain tapahtumaa syksyllä, jota ei muka kannattaisi jättää välistä ja jossa voitais taas nähä toisiamme. Mulla ei ollut pienintäkään aikomusta mennä sinne. En tiiä, mikä on peli nimeltä Spike, mutta siitä tuli mieleen se lohikäärme My little ponysta. Näin siitä oikeastaan unta, tarkemmin ottaen painajaista, vain vähän ennen riparin alkua... Unessa Spike oli joku ihmeen paha demoni, joka tuli ku ovi oli auki ja se tuli sinne meidän ripariryhmään. En juurikaan muista sitä unta, mutta jos nyt muutaman päivän päästä saan katottua mun vanhoja viestejä niin saatan sen löytää, kerroin siitä nimittäin whapissa mun kavereille. Mutta mun traumoja nyt enempää muistelematta(:D), tosi siistiä, että sulla jäi noin hyvät fiilikset ja muistot riparista! On mahtavaa, jos porukassa on noin hyvä yhteishenki!(tai niin oletan, en ole oikeastaan koskaan ollut mukana missään tuollaisessa yhteishengessä ja jopa kavereiden kanssa tunnen oloni joskus ulkopuoliseksi...) Onnea ripille pääsystä! :) Onko tietoa, tuletko pääsemään kummiksi jossain vaiheessa, tai haluisitko tulla kummiksi? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Konfirmaatio: done
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja