Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Koulujen alku
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 57761" data-attributes="member: 89"><p>Mä meen uuteen kouluun: joko kansanopistoon tai yliopistoon. Menen yliopistoon, jos saan sieltä paikan.</p><p></p><p>Ja mä samalla haluun ja en haluu kouluun. Haluisin kouluun, koska mulla on tää koko kesä ollut stressaavaa ja ahdistavaa jatko-opintojen ja ikävien lukiokokemusten myötä. Haluisin siis tästä stressaavasta elämäntilanteesta pois, ja koulussa tulisikin muuta ajateltavaa. Mun mahdollinen yliopistopaikka on lisäksi toisella puolella Suomea, joten aattelen uuden paikkakuntani sijainnin olevan hyvä uusi alku, kun ikävät vanhat tutut ja ympäristöt jäävät kauas taka-alalle.</p><p></p><p>En puolestaan haluisi kouluun, koska pelkään sosiaalisia tilanteita ja pelkään, etten taaskaan saisi kavereita ja joutuisin jossain määrin taas kiusatuksi. Myös mahdollinen etäopetus kuumottaa mua.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 57761, member: 89"] Mä meen uuteen kouluun: joko kansanopistoon tai yliopistoon. Menen yliopistoon, jos saan sieltä paikan. Ja mä samalla haluun ja en haluu kouluun. Haluisin kouluun, koska mulla on tää koko kesä ollut stressaavaa ja ahdistavaa jatko-opintojen ja ikävien lukiokokemusten myötä. Haluisin siis tästä stressaavasta elämäntilanteesta pois, ja koulussa tulisikin muuta ajateltavaa. Mun mahdollinen yliopistopaikka on lisäksi toisella puolella Suomea, joten aattelen uuden paikkakuntani sijainnin olevan hyvä uusi alku, kun ikävät vanhat tutut ja ympäristöt jäävät kauas taka-alalle. En puolestaan haluisi kouluun, koska pelkään sosiaalisia tilanteita ja pelkään, etten taaskaan saisi kavereita ja joutuisin jossain määrin taas kiusatuksi. Myös mahdollinen etäopetus kuumottaa mua. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Koulujen alku
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja