koulumokii

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
mä oon laittanu suolaa kekseihin ja kiisseliin(saman tunin aikana) tai no oon aika varma että se olin minä koska en muistanut kuka laitto joka jo yksin kertoo että se olin minä
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
En ole tuolla tavalla mokaillut, mutta esitelmien kanssa on tullut sekoiltua. Päällimmäisenä tulee mieleen se, kun yläasteella ruvettiin kaverin kanssa huutistelemaan kesken esitelmän ja oltiin siellä edessä kyyneleet silmissä. Ja ihan ilman syytä.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Joskus seiskaluokalla köksäntunnilla tehtiin silakkapihvejä ja kun oli perjantai ja olimme viimeinen ryhmä luokassa niin meidän piti tunnin loputtua viedä roskat ulos. No kukaan ei tietenkään muistanut niitä viedä niin sitten ne silankanperkeet ym muu roska hautui siellä viikonlopun yli ja maanantaina oli varmaan aika kivat aromit..

Kerran jotkut pojat oli vissiin sekoittaneet soodassa tai leivinjauheessa sen tl ja dl niin se kakkupohja näytti uunissa kun olisi räjähtämässä. xD
Muistan joskus hämärästi kun joku oppilas yritti keittää perunoita vedenkeittimessä

Fysiikan tai kemian tunnilla piti valmistaa jotain esanssia että se olisi tuoksunut jollekin päärynälle tai lakritsille mutta se haisi ihan oudolle.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Joskus seiskaluokalla köksäntunnilla tehtiin silakkapihvejä ja kun oli perjantai ja olimme viimeinen ryhmä luokassa niin meidän piti tunnin loputtua viedä roskat ulos. No kukaan ei tietenkään muistanut niitä viedä niin sitten ne silankanperkeet ym muu roska hautui siellä viikonlopun yli ja maanantaina oli varmaan aika kivat aromit..

Kerran jotkut pojat oli vissiin sekoittaneet soodassa tai leivinjauheessa sen tl ja dl niin se kakkupohja näytti uunissa kun olisi räjähtämässä. xD
Muistan joskus hämärästi kun joku oppilas yritti keittää perunoita vedenkeittimessä

Fysiikan tai kemian tunnilla piti valmistaa jotain esanssia että se olisi tuoksunut jollekin päärynälle tai lakritsille mutta se haisi ihan oudolle.
nojoo nojoo onneks se vissiin ei ollu yksin sun homma viiä niit roskii ulos...
😅😂
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
kun tein nakkikastiketta kotsan tunnilla, niin siitä tuli loppujen lopuks semmosta todella kokkareista vaikka alussa näyttikin hyvältä. siis kirjaimellisesti se ei ollu enää lopussa kastiketta vaan jotain kastikeklönttejä joissa oli nakkeja siellä täällä :D mutta syytän tästä yhtä avustajaa, kun hän väitti ettei vettä tarvii laittaa lisää vaikka todellakin ois tarvinnu. eipä tuu oikein muuta mieleen
 

Salakyttä

Haihattelija
Liittynyt
11.2.2021
Viestejä
13
Reaktioarvo
14
Onhan niitä mokia ollut. Muistan nyt vain sen kun lisäsin kastikkeeseen vettä vaikka ei olisi pitänyt (ei ollut ohjetta) ja ope tuli ihmettelemään että miten tää on näin vetistä. En kehdannut myöntää, että olin laittanut sitä :D Toinen oli kun oli just joku köksän käytännön koe (olin siellä yksin koska olin varmaan kipeänä silloin kuin muut teki) ja tietenkin unohdin ne valkosipulisarvet uuniin. Onneksi ope tuli sanomaan, kuiviahan niistä tuli mutta ei sentään palanut D: Ilmeisesti myös kemian tunnilla on tullut mokattua sillä aina kun tehtiin jotain kokeita niin niistä mittaustuloksista ei tullut ikinä sellaisia kuin olisi pitänyt. Kopioin sitten vieruskaverilta tai selitin siinä tehtävässä, että JOTENKIN tuli tällaiset tulokset vaikka ei pitäisi olla mahdollista...
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
En nyt muista hirveesti mitään mokia, mutta kerran ala-asteella piti tehä powerpoint esitelmä ja siinä pysty laittaan sellasia eläinten 3D-malleja ja olin sitten jotai perseilly ja laittanu siihen sellasen upean 3D sarvikuonon perseen, ja mun kaveri oli sit unohtanu sen siihen, ja sitten ku piti esittää niin siinä yhessä slidessä oli sit sellanen mestariteos. Ope vaan katto että voi vittu nyt taas ton kanssa :---------DD
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
785
Reaktioarvo
753
En nyt muista hirveesti mitään mokia, mutta kerran ala-asteella piti tehä powerpoint esitelmä ja siinä pysty laittaan sellasia eläinten 3D-malleja ja olin sitten jotai perseilly ja laittanu siihen sellasen upean 3D sarvikuonon perseen, ja mun kaveri oli sit unohtanu sen siihen, ja sitten ku piti esittää niin siinä yhessä slidessä oli sit sellanen mestariteos. Ope vaan katto että voi vittu nyt taas ton kanssa :---------DD
Voi apua! :D
 
Ylös Pohja