Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Koulun alku ahdistaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="TalvinenRasia" data-source="post: 59090" data-attributes="member: 178"><p>Mä ymmärrän tuon, ja kuumottelen itsekin, että mahdanko sairastua just päivä ennen koulun alkamista niin kuin viime vuonna kävi. Jos teillä tulee läksyjä ja ei ole vihkoja (ainakin meillä ne tulee koulusta), niin ite tein paperille ja liimasin myöhemmin vihkoon. Koko loppuvuoden harmittelin, kun paperi vihossa näyttää muka kamalan rumalta.</p><p>Tsemppiä joka tapauksessa! Mä uskon, että niin kuin ainakin joka kerta mulla, myös sulla tulee muutaman päivän kuluessa se Murehdin taas ihan turhaan -fiilis. </p><p></p><p>Ja aloittaja, noi tutustumisleikit on kyllä kauheita. Meidän piti keksiä muun muassa eläin, jonka nimi alkaa oman nimemme alkukirjaimella eli mun tapauksessa m:llä. Vastasin paniikissa nimeni ja keksin perään muurahaisen eläimeksi. Ei mennyt kauan, kun joku huusi "Tyyppi on murkku!" Onneksi tukarit puuttui usein asiaan, vaikka tuo on melko pieni juttu.</p><p>Tuo sähläys kaikkien merkintöjen ja muiden juttujen kanssa on myös inhottavaa, onneksi se on usein nopeasti pois alta. Tsemppiä!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TalvinenRasia, post: 59090, member: 178"] Mä ymmärrän tuon, ja kuumottelen itsekin, että mahdanko sairastua just päivä ennen koulun alkamista niin kuin viime vuonna kävi. Jos teillä tulee läksyjä ja ei ole vihkoja (ainakin meillä ne tulee koulusta), niin ite tein paperille ja liimasin myöhemmin vihkoon. Koko loppuvuoden harmittelin, kun paperi vihossa näyttää muka kamalan rumalta. Tsemppiä joka tapauksessa! Mä uskon, että niin kuin ainakin joka kerta mulla, myös sulla tulee muutaman päivän kuluessa se Murehdin taas ihan turhaan -fiilis. Ja aloittaja, noi tutustumisleikit on kyllä kauheita. Meidän piti keksiä muun muassa eläin, jonka nimi alkaa oman nimemme alkukirjaimella eli mun tapauksessa m:llä. Vastasin paniikissa nimeni ja keksin perään muurahaisen eläimeksi. Ei mennyt kauan, kun joku huusi "Tyyppi on murkku!" Onneksi tukarit puuttui usein asiaan, vaikka tuo on melko pieni juttu. Tuo sähläys kaikkien merkintöjen ja muiden juttujen kanssa on myös inhottavaa, onneksi se on usein nopeasti pois alta. Tsemppiä! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Koulun alku ahdistaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja